Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Prima editie LeisurEXPO - relaxare la superlativ

Prima editie LeisurEXPO - relaxare la superlativ
Intre 3 si 6 iulie la Baneasa Shopping City a avut loc primul targ de oferte premium pentru relaxare si petrecere a timpului liber, LeisurEXPO. Timp de patru zile, LeisurEXPO a reunit atat produse premium destinate petrecerii timpului liber - outdoor, cat si demonstratii cu motociclete si masini tunate. LeisurEXPO a oferit vizitatorilor un nou concept de lifestyle, definit de marcile de renume prezente in expozitie. Printre acestea s-au numarat: Harley Davidson, M Car Distribution - care a expus ultimele modele ale celebrei marci Mitsubishi Motors, Suzuki Motors, Hydroline sau Romantic Garden. Tot la LeisurEXPO au putut fi testate si cele mai noi modele de masini Convertible si 9-3 Sedan Sport, expuse de partenerul special al targului, Augusta Motors.


Persoanele care au trecut pragul expozitiei au fost interesate atat de rulote in valoare de 30.000 de euro, cat si de motociclete, standul Suzuki Motors fiind unul dintre cele mai vizitate. La fel de apreciate au fost si cazile cu hidromasaj ale companiei Hydroline, ale caror preturi se incadreaza intre 12.000 si 18.000 de euro. Printre plantele decorative expuse de Romantic Garden s-a numarat si un bonsai cu varsta de 20 de ani, in valoare de 1.100 euro, care a fost una dintre atractiile targului. Compania Ares Europe a prezentat la targ cele mai noi modele de fotolii pentru masaj, care, dupa ce au fost testate de vizitatori, au putut fi achizitionate la preturi intre 2.500 si 3.500 de euro.



Rulotele de lux, cazile cu hidromasaj, jucariile de exterior, fotoliile pentru masaj, plantele decorative pentru terasa si gradina, produsele pentru intretinerea gradinii, masinile si motocicletele au atras peste 10.000 de vizitatori la LeisurEXPO.



Weekend-ul a fost dedicat pasionatilor de motoare si masini. Astfel, in cadrul LeisurEXPO a fost amenajata o zona de Test Drive, unde au avut loc demonstratii ale Asociatiei Motociclistilor din Romania, dar si o demonstratie de virtuozitate auto "Drift & Burn Session", sub egida Asociatiei Romane de Tuning Auto. Tot in acest spatiu, vizitatorii au putut testa masinile expuse in cadrul LeisurEXPO.



Prima editie a LeisurEXPO a beneficiat de un buget de 250.000 de euro, evenimentul fiind organizat de agentiile Plus Media si Creative Brand Communication, cu sprijinul partenerului strategic Baneasa Shopping City.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1204 ori