Abuzul despre care nu se vorbeste: Cum te aperi de micile nedreptati ale bancii

Joi, 19 Septembrie 2013, ora 09:07
1894 citiri
Abuzul despre care nu se vorbeste: Cum te aperi de micile nedreptati ale bancii

De la comportamentul inadecvat al functionarului de la ghiseu la erorile tehnice care pot pricinui pagube, nedreptatile comise de banci impotriva clientilor pot merge dincolo de clauzele fragrant abuzive din contracte.

Conform ANPC, clientii au facut de la inceputul anului peste 6.000 de reclamatii cu privire la banci si IFN-uri.

Printre acestea, pe langa nemultumirile care fac frecvent obiectul actiunilor in instanta (precum nerespectarea clauzelor contractuale, neinscrierea in contractul de credit a tuturor comisioanelor, redactarea contractelor intr-o forma necorespunzatoare, existenta clauzelor abuzive etc.), clientii au sesizat si probleme ce sunt percepute la nivel general ca fiind mai putin "grave".

Reprezinta in fond tot un abuz, chiar daca in forma atenuata. Plangerile adresate bancii sau medierea sunt solutiile recomandate de specialisti.

Ce au reclamat clientii:

Functionarea defectuoasa a ATM-urilor

Potrivit avocatilor Decalex, in acest caz, chiar daca facem o plangere la banca, aceasta e acoperita, intrucat ATM - urile nu sunt ale bancilor, ele fiind inchiriate de banci de la diverse firme prestatoare de astfel de servicii. Prin urmare, o plangere la banca are ca raspuns in proportie de 99% dintre cazuri scuza potrivit careia a notificat compania care i-a inchiriat ATM-ul si urmeaza ca aceasta sa remedieze situatia in cel mai scurt timp posibil. Practic, bancile se spala pe maini si ies din aceasta ecuatie.

Citeste mai multe despre Abuzul despre care nu se vorbeste: Cum te aperi de micile nedreptati ale bancii pe Ziare.com.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#abuzuri banci, #erori tehnice banca, #mediere banci, #plangeri servicii bancare , #Banci Romania