Banca Comerciala Romana a lansat miercuri un pachet de produse si servicii pentru microintreprinderile cu o cifra de afaceri mai mica de un milion euro, segment pe care banca are o cota de piata de 51%, a spus miercuri seful departamentului Dezvoltare Afaceri si Produse Micro si PFA al bancii.
"Firmele cu o cifra de afaceri mai mica de un milion de euro reprezentau anul trecut 92% dintre companiile inregistrate in Romania.
Cele mai profitabile domenii de activitate pentru aceste companii sunt activitatile de servicii in tehnologia informatiei, activitati profesionale, stiintifice si tehnice precum contabilitate si audit financiar, consultanta in domeniul fiscal, activitati juridice si de arhitectura", a declarat seful departamentului Dezvoltate Afaceri si Produse Micro si PFA, Directia Dezvoltare Afaceri si Produse Retail in cadrul BCR, Melania Mirea.
Ea a subliniat ca firmele mici si mijlocii reprezinta motorul economiei, in conditiile in care 22% din cifra de afaceri totala a companiilor inregistrate in Romania este reprezentata de companiile cu o cifra de afaceri mai mica de un milion de euro.
Totodata, 36% dintre aceste companii activeaza in comertul cu amanuntul sau cu ridicata, 11% in constructii, 11% in activitati profesionale, stiintifice si tehnice si 9% in productie.
"Oferim clientilor nostri, pe langa solutii operationale complete, si solutii de finantare avantajoase si usor de obtinut, cum este overdraftul, produs recent lansat.
Oferim clientilor, totodata, suport printr-o echipa special dedicata in gasirea celor mai bune solutii de finantare/economisire/tranzactionare dar si de reesalonare/restructurare a creditelor detinute", a declarat directorul executiv al Directiei Dezvoltare Afaceri si Produse Retail din cadrul BCR, Sorin Mititelu.