Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

tendinte in e-commerce

Cum sa-ti cresti brandul in 2016 prin Internet

Cum sa-ti cresti brandul in 2016 prin Internet


Majoritatea oamenilor supraestimeaza ce pot face intr-un an si subestimeaza ce pot face in 10 ani, spunea Bill Gates.

Multi antreprenori ar putea sa-l contrazica pe cel mai bogat om din America, mai ales atunci cand folosesc toate cele 365 de zile din an pentru a-si atinge scopul si a-si duce afacerea pe culmile succesului.

2016 ar putea fi un an de succes pentru business-ul tau. Da, intr-adevar, este posibil, daca iti stabilesti o strategie de marketing potrivita si o aplici corect.

Iata 5 tendinte in e-commerce, prezentate de iAgency, pe care trebuie sa le ai in vedere in conceperea strategiei de marketing pentru anul viitor, daca iti doresti ca brandul tau sa se dezvolte in 2016:

Optimizeaza-ti site-ul

Orice business, indiferent de cat de mic este, are nevoie de un site. Acesta trebuie sa contina informatiile de care clientii au nevoie, fie ca vorbim de fotografii, articole sau videoclipuri.

Odata ce ai creat un site, este esential ca acesta sa fie gasit de motoarele de cautare. 89% din consumatori folosesc motoarele de cautare pentru a se informa despre un produs, serviciu sau brand, inainte de a lua o decizie.

Pentru a profita de acest lucru, trebuie sa te asiguri ca site-ul tau este optimizat pentru motoarele de cautare (SEO).

Grija mare la varianta de mobil!

Aproape oricine are un smartphone in zilele noastre. In 2016, utilizatorii vor cauta produse si servicii mai mult de pe dispozitivele mobile, decat de pe desktop.

Din acest motiv brandul tau nu trebuie sa lipseasca in cautarile realizate de pe dispozitive mobile.

De la optimizarea site-ului pentru utilizatorii de smartphone, la campanii de anunturi pe dispozitive mobile sau aplicatii, exista o multime de lucruri pe care le poti face pentru a-ti promova brandul.

Intr-o lume in care lucrurile evolueaza rapid, afacerea ta trebuie sa tina pasul cu schimbarile, pentru a avea succes.

Creeaza continut video

Publicitatea video online este pe punctul de a exploda. Multi utilizatori de internet prefera continutul video, decat sa citeasca texte.

Creeaza video-uri informative sau de amuzament, prin care sa iti promovezi produsele sau serviciile, pentru a-ti creste vizibilitatea brandului.

Avand peste 3 miliarde de cautari pe luna, Youtube este al doilea cel mai mare motor de cautare, dupa Google. Postarea de videoclipuri pe canalul Youtube al companiei tale este o strategie de marketing pe care brandul tau nu trebuie sa o rateze.

Nu ignora retelele de socializare

74% dintre utilizatori sunt influentati de social media, atunci cand iau decizii de cumparare. Daca brandul tau nu este prezent pe retelele de socializare, pierzi sansa de a construi relatii cu oamenii care conteaza cel mai mult: clientii tai.

Acestia se asteapta sa-ti gaseasca brandul acolo unde petrec cel mai mult timp si, cum 72% din utilizatorii de internet sunt activi pe retele, se astepta sa fii acolo.

Fie ca interactionezi cu clientii tai, oferi sprijin sau promovezi noi produse sau servicii, retelele de socializare sunt o modalitate buna de a-ti face brandul cunoscut.

De exemplu, Facebook si Twitter sunt potrivite pentru a interactiona cu clientii direct, in timp ce Pinterest si Instagram sunt perfecte pentru a-ti promova brandul vizual.

Nu este nevoie sa te ocupi de toate, ci doar sa le identifici pe cele unde-si petrec cel mai mult timp clientii tai si sa-ti concentrezi eforturile de branding acolo.

Actualizeaza-ti listele de e-mail

Trimiti cel putin doua newslettere pe luna clientilor tai? Daca nu, atunci ar trebui sa o faci. Lista ta de adrese de e-mail ar trebui sa fie in continua crestere prin promovarea pe retelele de socializare, organizarea de concursuri si furnizarea unui continut pe care cititorii sa-l gaseasca interesant.

La inceput de 2016 ar trebui sa-ti "cureti" lista de adrese de e-mail si sa trimiti mesaje de abonare la newsletter. Astfel vei avea lista actualizata si te vei asigura ca newsletterul tau ajunge la clienti activi.

Planificarea unei strategii de marketing eficiente poate avea un impact major in evolutia brandului tau si te poate ajuta sa ajungi la clienti prin noi canale de comunicare.

Incearca noi strategii, fii in pas cu tendintele si fii deschis la noi modalitati de promovare a brandului tau, iar 2016 ar putea fi cel mai bun an al afacerii tale!

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1833 ori