Compania low-cost Blue Air va introduce la 1 iulie un serviciu prin care pasagerii pot efectua formalitatile de check-in pe internet, cu pana la trei ore inainte de plecare, serviciul fiind valabil initial pentru zborurile cu plecare din Bucuresti, Sibiu si Bacau, informeaza Mediafax.
Potrivit companiei, dupa efectuarea check-in-ului, pasagerii trebuie sa printeze cardul de imbarcare si sa se prezinte la aeroport cu 60 de minute (persoanele care calatoresc doar cu bagaj de mana), respectiv 90 de minute (cei care au si bagaj de cala) inainte de ora programata pentru decolare.Noul serviciul este disponibil cu maximum 14 zile inainte de plecare.
"Prin introducerea serviciului de check-in online pentru toti pasagerii nostri vom exclude stresul cozilor si al aglomeratiei din aeroport.
Procesul este foarte simplu, include doar cativa pasi care pot fi completati in cateva minute", a declarat directorul general al Blue Air, Sherif Ussama.
Tot la 1 iulie, compania va introduce o taxa de check-in, pentru a incuraja folosirea serviciului online si pentru a fluidiza traficul de pasageri din aeroport.
Astfel, calatorii care opteaza pentru check-in in momentul rezervarii, la agentiile Blue Air si partenere sau prin call center, vor plati o taxa de cinci euro, iar pentru cei care vor face check-in-ul in aeroport, inainte de plecare, se va percepe o taxa de zece euro.
Aceasta taxa se percepe doar pentru cursele pentru care pasagerii au optiunea de check-in online, respectiv cele cu plecare din Bucuresti, Sibiu si Bacau.