Cum promoveaza BMW modelele electrice. Ofera o masina de rezerva

Luni, 29 Iulie 2013, ora 12:51
2665 citiri
Cum promoveaza BMW modelele electrice. Ofera o masina de rezerva

BMW ofera, in SUA, clientilor care cumpara modelul electric i3 optiunea de a utiliza in timpul vacantelor sau calatoriilor cu familia un automobil SUV de rezerva, pentru a combate "teama de drum lung", principala problema de marketing a masinilor cu baterii.

Astfel, clientii primului model electric al BMW pot inchiria timp de cateva saptamani pe an, la preturi preferentiale, un automobil X5, transmite Bloomberg.

Compania nu a anuntat inca pretul la care va fi disponibila optiunea, menita sa ajute clientii sa depaseasca principalul motiv de ingrijorare legat de automobile electrice: autonomia redusa.

Printre masurile luate de BMW pentru a risipi teama de drum lung a clientilor se numara oferirea unui motor optional pe baza de combustie care poate genera electricitate din mers, asistenta rutiera pentru clientii care raman cu bateria goala la margine de drum, precum si un sistem de navigatie care poate ghida conducatorul auto pana la cea mai apropiata statie de reincarcare cu electricitate.

Totodata, pentru a promova automobilele electrice, compania asigura cursuri speciale de training pentru dealeri si a introdus o echipa de test drive care poate vizita clientii.

Proiectul i3, primul automobil cu propulsie exclusiv electrica produs de BMW, a necesitat investitii de peste 2 miliarde euro, potrivit analistilor. Autoturismul este echipat cu o baterie de 230 de kilograme (20% din masa totala a masinii), care alimenteaza un motor electric de 170 cai putere. Propulsorul nu scoate aproape niciun sunet, iar masina poate accelera de la 0 la 100 kilometri pe ora in 7,2 secunde, mai repede decat versiunea de baza Seria 3 (10,7 secunde).

Viteza maxima este limitata la 150 km/h, plafon care poate fi redus la 120 km/h pentru extinderea autonomiei maxime cu 30%, la 200 kilometri.

Succesul modelului este important pentru BMW mai ales din perspectiva imaginii companiei, care a reusit sa aduca pe piata o masina cu baterii inaintea principalilor rivali Audi si Mercedes-Benz. Audi a planificat pentru anul viitor lansarea unui hibrid care poate fi alimentat de la priza, iar Mercedes-Benz pregateste un automobil electric pentru 2014.

Modelul i3 este o compacta de patru locuri construita din materiale usoare, cu caroseria din plastic. Pentru anul viitor, BMW dezvolta modelul hibrid de lux i8, care apare in cel mai recent film din seria "Misiune: Imposibila". BMW a inregistrat deja noua marci care se incadreaza in noua serie, de la "i1" la "i9", potrivit directorului de vanzari al companiei, Ian Robertson.

Automobilul i3 va fi lansat in aceasta toamna, urmand sa coste de la 41.350 dolari in SUA, respectiv sub 35.000 euro in Europa.

Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
Cele două națiuni, China și Rusia și-au întărit alianța, iar Xi Jinping și Vladimir Putin au făcut schimb de vizite în capitalele lor în ultimul an pentru a-și reitera angajamentul...
#masini electrice BMW, #promovare BMW masini electrice, #vanzari BMW i3, #SUV rezerva BMW , #Produse