Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

BMW, Mercedes si Audi concureaza pe piata jucariilor

BMW, Mercedes si Audi concureaza pe piata jucariilor

Companiile BMW, Mercedes si Audi s-au aflat in ultimii ani intr-o cursa stransa pentru piata mondiala a masinilor de lux, insa acum, in apropierea sarbatorilor, rivalitatea s-a extins si a ajuns sa-i vizeze si pe copii, viitoarea generatie de soferi, potrivit Bloomberg citat de Mediafax.

Astfel, cei trei giganti auto au ajuns sa concureze pentru prestigiu in randul viitorilor conducatori auto prin lansarea de sanii sau masinute de jucarie care sa fie conduse de copii.


Audi a stabilit standardul jucariilor de lux printr-o editie limitata, cu pedale, a modelului Auto Union Type C, pe care a prezentat-o la salonul auto desfasurat in februarie la Nuremberg.


Modelul la scara redusa al masinii de curse din anii '30, proiectat pentru copii de pana la 1,35 metri inaltime, are cadru de aluminiu, frane hidraulice, sapte viteze, volan imbracat in piele si bord din lemn de stejar.


Pretul de vanzare al modelului este de 9.700 de euro, fiind cea mai scumpa jucarie fabricata de Audi.


Doar 100 din cele 500 de unitati produse sunt inca nevandute. BMW a raspuns la timp pentru sarbatorile de Craciun, noteaza Bloomberg, prin lansarea de sanii sub brandul BMW sau Mini, la pret de 79 de euro.


Mercedes contraataca venind cu o versiune pentru copii a modelului SLS, care va fi lansata in aprilie, la pretul de 90 de euro. Constructorii auto spun ca exista beneficii mai mari in promovarea acestor produse decat veniturile pe care le genereaza.


"Promovarea nu este importanta doar pentru ca genereaza sume mari de bani, ci si pentru ca este o alta metoda de pozitionare a brandului. Ne gandim la mai multe produse care nu sunt direct legate de sectorul auto, dar stabilesc standarde de design in alte domenii", a afirmat seful de vanzari al Audi, Peter Schwarzenbauer.


Printre proiectele Audi se numara si lansarea unui joc de fotabal de masa cu un pret de 12.900 de euro. Audi, care vrea sa detroneze BMW ca cel mai mare producator de masini de lux din lume pana in 2015, restructureaza unele operatiuni pentru a creste accentul pe personalizare sau accesorii, a spus Schwarzenbauer.


Pe langa masinute de jucarie, Audi are o linie de ursuleti si alte figurine de plus. Constructorii de masini de lux fac eforturi mari pentru a se asigura ca jucariile lor se disting de produsele de serie.


Sania BMW dispune de talpi metalice care pot fi schimbate, sistem de suspensie si claxon. In aprilie, Mercedes va lansa modelul SLS Bobby-Benz, care va avea farurile, masca si partea din spate copiate dupa masina sport in valoare de 183.000 de dolari a grupului german.


SLS-ul de jucarie dispune de anvelope silentioase, sistem de directie pentru curbe stranse, care sa permita manevrabilitate ridicata si in sufragerie, dar si un volan care absoarbe socul impactului in cazul unei coliziuni.


Jucariile reprezinta o atractie deosebita pentru companiile auto deoarece intaresc relatiile cu actualii clienti si ofera o oportunitate de a dezvolta afinitatea pentru brand a copiilor, generatia urmatoare de soferi. Cei mai mari trei producatori auto incearca sa prinda din urma Aston Martin in privinta jucariilor exclusiviste pentru copii, potrivit Bloomberg.


Aston Martin a vandut replici in miniatura ale modelelor V8 Vantage Volante si Virage in anii '80 si '90, printre clienti numarandu-se si printul Charles al Marii Britanii. Masinutele aveau motor pe benzina, radio si o viteza maxima de 30 de mile (48 kilometri) pe ora.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1539 ori
Citeste mai multe desprebmw mercerdes audi jucarii