Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

BMW taie discount-urile pentru a-si mentine profitabilitatea

BMW taie discount-urile pentru a-si mentine profitabilitatea


BMW renunta la discount-uri pe piata din Germania si se va concentra pe mentinerea marginilor de profit, in pofida cotei de piata, a declarat directorul executiv al producatorului, Norbert Reithofer.

"Am decis ca anul acesta, in Germania, nu ne vom apara cota de piata cu orice pret, iar profitabilitatea vine pe primul plan", a spus Reithofer publicatiei saptamanale WirtschaftsWoche, citata de Reuters.

Prin urmare, volumul discount-urilor oferite va fi redus in mod substantial. "Nu vorbim doar despre 5.000 de masini", a spus Reithofer.

Producatorii auto din Germania ofera des bonusuri dealerilor auto care achizitioneaza masini in propriile stocuri si inregistreaza aceste comenzi ca si cum ar fi de la clienti reali, o metoda prin care "imbunatatesc situatia financiara la sfarsitul lunii".

Potrivit statisticilor, BMW detine cea mai mare cota de piata pe segementul masinilor premium, inaintea rivalilor Mercedes-Benz si Audi.

Grupul BMW a vandut la nivel global peste 434.000 de masini, in intervalul iulie-septembrie 2012, in crestere cu 9% fata de perioada similara. La nivelul primelor noua luni din 2012, BMW a vandut 1,33 milioane de masini BMW, MINI si Rolls-Royce.

Grupul a avut vanzari de 56 de miliarde de euro in primele noua luni din 2012 si un profit, inaintea taxelor, de 6 miliarde de euro.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2012 ori