Bayerische Motoren Werke (BMW) a devenit brandul de lux cu cele mai mari vanzari din SUA anul acesta, iar obiectivul ramane in picioare si pentru primul trimestru din 2012, odata cu lansarea noului design pentru Seria 3 sedan, potrivit oficialilor BMW.
"Avem o cale deschisa prin care putem ramane numarul unu si in primul trimestru. Linia noastra de modele este destul de vasta si avem o multime de oportunitati care ne ajuta sa ne pastram titlul", a declarat Ludwig Willisch, CEO BMW, citat de Bloomberg.
Brandurile BMW si Mercedes s-au aflat intr-o lupta continua pentru a castiga pozitia de top in vanzari detinuta de Lexus de la Toyota Motor, care a castigat timp de 11 ani titlul de lider in clasamentele anuale pe segmentul luxury.
BMW a incheiat triumfator luna septembrie, cu un numar de 177.058 de vehicule vandute, in timp ce Mercedes a ocupat locul doi, cu 170.058 de modele vandute.
Rezultatele exclud furgonetele Sprinter de la Daimler, masinile Smart, dar si linia de modele Mini de la BMW, care nu sunt considerate masini de lux.
Declaratiile lui Willisch se contrazic cu cele ale predecesorului sau, Jim O'Donnell, pe care l-a inlocuit la 1 octombrie, si care declara in august, ca BMW va fi, cel mai probabil, intrecut de Mercedes-Benz la inceputul anului viitor, chiar inainte ca varianta cu un nou design a modelului Seria 3 sa ajunga la dealerii din SUA.