Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Bogdan Axinia, auto.ro: Romanii isi aleg service-ul in functie de pret

Bogdan Axinia, auto.ro: Romanii isi aleg service-ul in functie de pret

"Proportia pentru cei care merg sa-si repare masina in service-urile independente este de 58% , restul prefera service-urile autorizate de marca. Factorii de care se tin cont sunt vechimea autoturismului si pretul. Pretul este unul dintre criteriile pentru care romanii aleg sa-si duca masina in service-urile independente", a declarat Bogdan Axinia, General Manager al Auto.ro, intr-un interviu acordat Bloombiz.ro. 







Cum apreciaza romanii calitatea service-urilor auto, potrivit studiului Auto.ro realizat impreuna cu Daedalus?


Pe o scara de la 1-7, nota data de utilizatorii nostri service-urilor a fost de 4,85.


Aceasta nota a fost defalcata pe criterii ca amabilitate, pretul lucrarii, operativitate, rapiditate etc.


Nu se observa diferente semnificative intre service-urile independente si cele autorizate de marca.


Totusi, se pare ca service-urile independente sunt preferate prin prisma pretului.


Care sunt principalele probleme cu care ajung masinile romanilor in service-uri?


Multi au ajuns in service-uri cu probleme legate de revizie si ITP, ceea ce e normal.


De asemenea, cei care isi duc masina in service au probleme de natura electrica sau mecanica.


Se observa ca masinile second-hand ajung in medie de doua ori mai des la un service pe parcursul unui an.


Exista o proportie destul de mare de utilizatori care isi rezolva problemele fie singuri, fie apeland la un mecanic.


Cum va ajuta Auto.ro utilizatorii in privinta service-urilor?


Ne propunem sa fim o platforma de comunicare intre utilizatorii mediului online si service-uri, punand la dispozitie cat mai multe informatii legate de activitatea service-urilor, de la preturile uzuale pe care un detinator de masina ar trebui sa le plateasca pentru masina pe care o detine, pana la o descriere a ceea ce presupune mersul in service pentru reparatii sau pentru revizii si ITP.


Suntem la inceput, insa Auto.ro isi propune sa ridice aceasta piata si sa creeze o platforma prin care utilizatorii sa fie mai bine informati si sa apeleze in numar cat mai mare la service-urile auto.


Ce tipuri de service-uri aleg romanii si care sunt criteriile dupa care se ghideaza?


Proportia pentru cei care merg sa-si repare masina in service-urile independente  este de 58% , restul prefera service-urile autorizate.


Factorii de care se tin cont sunt vechimea autoturismului si pretul.


Pretul este unul dintre criteriile pentru care romanii aleg sa-si duca masina in service-urile independente.


Cat de important este service-ul in a determina satisfactia pentru o anumita marca?


Pare un criteriu important.


Din studiu a reiesit ca suprapunerea intre marcile cele mai satisfacatoare per total coincide in proportie de 71% cu satisfactia obtinuta pentru service-ul auto.


Care sunt marcile care domina piata auto in momentul de fata?


In momentul acesta in Romania, discutam despre masini nemtesti.


E vorba despre BMW, Volskwagen, Audi, Opel, dar si despre Dacia si despre marcile Renault, Skoda si Daewoo.


Care au fost cele mai importante concluzii pe care le-ati obtinut in urma acestui studiu?


Am constatat ca profilul utilizatorilor care folosesc service-ul pare a se suprapune cu profilul utilizatorului de internet.


In genere, e un utilizator cu venituri medii spre mari, cu o educatie medie sau superioara si care se situeaza in intervalul 25-55 de ani.


Auto.ro isi propune astfel sa fie un liant intre utilizatori si service-uri.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 3903 ori