Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Forza Italia

Forza Italia
La 15 ani de cand a adus Fiat in Romania, Herbert Stein, fondatorul importatorului AutoItalia Group nu se simte amenintat: producatorul italian nu va intra cu investi?ii directe aici, cum au facut-o deja Ford, prin cumpararea Daewoo, si BMW, care a intrat in nume propriu pe piata.

In ultimii ani, cresterea cea mai importanta a Fiat, care reprezinta
70% din businessul AutoItalia - importator unic, pentru Romania, al
brandurilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si SsangYong - a fost pe
segmentul automobilelor comerciale, unde este, de altfel, lider de
piata, cu o cota de 25%.



Pentru anul in curs, Stein estimeaza o pondere
valorica intre 35-40% a automobilelor comerciale in cifra de afaceri a
companiei, in conditiile in care, in primul trimestru al acestui an,
Fiat a inregistrat pe acest segment cea mai ridicata crestere din
piata, cu 72% mai mult (4.000 de unitati vandute) fata de primul
trimestru al anului trecut, potrivit datelor companiei.



In afara de Fiat, Herbert Stein
mizeaza, in acest an, pe extinderea retelei la 35 de "full dealerships"
- in urma unei investitii de 16 mil. euro - si, anul viitor, pe
includerea in portofoliu a unui nou brand exclusivist - Infiniti,
produs de grupul auto japonez Nissan.



 



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1065 ori