Pe criza, romanii au dat 12,5 milioane de euro pe farduri si creme

Luni, 31 August 2009, ora 09:39
1209 citiri

Pe criza, romanii au mai multa grija de cum arata. Dovada stau datele dintr-un studiu Nielsen, care demonstreaza ca vanzarile de cosmetice pentru ingrijire din supermarketuri si hipermarketuri au urcat, pe primele sase luni, cu 3%, ajungand la 12,5 milioane euro, comparativ cu acelasi interval din anul trecut.

Cel mai mult au crescut vanzarile la produsele pentru fata, in timp ce cele pentru corp au scazut.

Analiza cuprinde informatii privind vanzarile din supermarketuri si hipermarketuri, pentru cinci categorii de produse, respectiv cosmetice pentru ingrijirea tenului si a ochilor, pentru ingrijirea mainilor, pentru curatarea fetei, produse pentru corp si masti pentru fata, potrivit companiei de cercetari de piata, arata Mediafax.

Cele mai bine vandute produse au fost cele de ingrijire a tenului si ochilor, care au generat 40% din totalul incasarilor.


Vezi curs valutar BNR la zi pentru euro, dolar si alte valute



Senatoare PNL: „TikTok este un spaţiu al teribilismului. Românii trebuie să fie informaţi despre pericolul extremist”
Senatoare PNL: „TikTok este un spaţiu al teribilismului. Românii trebuie să fie informaţi despre pericolul extremist”
Senatoarea Nicoleta Pauliuc, președinta Organizaţiei Femeilor Liberale a pledat, luni, 25 martie, pentru un acces ponderat al tinerilor la unele aplicaţii de pe internet, dar a atras atenţia...
#criza, #romani, #farduri, #creme, #milioane, #vanzari, #cosmetice , #stiri BNR