Clientii BRD SocGen au fost tinta unor tentative de frauda prin intermediul internetului

Vineri, 09 Mai 2008, ora 15:15
973 citiri

BRD SocGen avertizeaza in privinta unor tentative de frauda de tip "phishing", care au avut loc vineri, printr-o serie de mesaje electronice, in care clientilor li se cereau date confidentiale aferente cardurilor."Mesajul e-mail era intitulat "Felicitari! Ati fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online" si incerca, sub forma unui chestionar, sa ii convinga pe clienti sa furnizeze informatii precum numarul cardului si codul PIN. Aceste informatii erau solicitate sub motivul platii unei sume de bani drept recompensa pentru completarea asa-zisului sondaj", se arata in comunicatul bancii.


BRD SocGen informeaza clientii ca nu desfasoara nici un sondaj si reaminteste ca nu solicita, in nici o imprejurare, informatii confidentiale prin e-mail.


"Sistemul de monitorizare al BRD a detectat si raportat imediat tentativa de phishing, site-ul fiind inchis. Tentativa de phishing nu s-a soldat cu pagube. Banca a luat masurile de informare a clientilor - atat prin site-ul internet, cat si prin call-center-ul bancii - platforma Vocalis", mai arata comunicatul bancii.


BRD SocGen are active ce depasesc 11,5 miliarde euro. Banca are o retea de peste 800 de unitati prin care deserveste peste 2,4 milioane clienti si are cea de-a doua capitalizare bursiera la Bursa de Valori Bucuresti (BVB).