Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

United Way Romania lanseaza campania anuala de strangere de fonduri

United Way Romania lanseaza campania anuala de strangere de fonduri
United Way Romania invita companiile din Bucuresti sa participe la campania sa anuala de impact asupra comunitatii, prin strangere de fonduri.Companiile care doresc sa joace un rol important in comunitatea din care fac parte, care vor sa dezvolte un program de spronsorizare coerent si pe termen lung; si care vor sa-si implice angajatii in diverse actiuni cu profil social, pot alege sa partenerieze cu United Way.
United Way asista companiile in desfasurarea unor campanii interne, la locul de munca, campanii care au rolul de a incuraja participarea financiara a angajatilor la diverse cauze si proiecte selectate cu rigurozitate in prealabil chiar de catre angajatii proprii sau ai altor companii.

Compania poate alege sa incurajeze angajatii sa contribuie si prin oferirea de sponsorizari A- sponsorizare ce poate fi egala (sau in raport diferit) cu suma donata de angajati sau poate fi o suma fixa. Angajatii companiei pot de asemenea voluntaria pentru United Way Romania sau organizatiile selectate, prin programul de voluntariat pe care-l propunem celor interesati.

Doriti ca acea comunitate in care va desfasurati activitatea sa fie un loc mai bun pentru ca voi sunteti acolo! Doriti ca angajatii vostri sa fie mandri de compania in care lucreaza! Si stiti ca o comunitate puternica favorizeaza afaceri puternice!

De aceea, anul trecut, aceste companii au sprijinit United Way Romania: Raiffeisen Bank, British American Tobacco, GlaxoSmithKline, JW Marriott, Deloitte, Johnson Wax, Hewlett-Packard, 3M, Achieve Global, Saatchi& Saatchi, Coca-Cola, World Learning, American School of Bucharest si AmCham. Sunt hotarati sa continue acest sprijin si in acest an.

De ce mai multe companii precum Pepsi, Romtelecom, Petrom, KPMG, Citibank, Frans Maas, UPS, Linklaters si Work Solutions aleg sa sprijine United Way Romania in campania din 2006? Pentru ca nici o alta organizatie nu are abilitatea de a avea un impact atat de semnificativ asupra unui numar atat de mare de persoane si intr-o maniera atat de eficienta.

Unul dintre obiectivele majore ale United Way Romania este sa ofere companiilor un plan coerent, solid si durabil de sponsorizare care reuneste nu numai resursele companiei dar si cele individuale, ale angajatilor sai.

Prin comasarea contributiilor individuale cu cele ale firmelor, maximizam strangerea de fonduri si ne asiguram ca cele mai bune servicii sociale din Bucuresti beneficiaza de asistenta financiara in fiecare an. Aceasta metoda unica se bazeaza pe puterea efortului colectiv si, in acelsi timp, il scuteste pe donator de frustrarea generata de alegerea cauzei pe care sa o sustina, cand nevoile sunt atat de mari.

Sumele colectate de companii si angajati sunt directionate prin United Way Romania catre organizatii non-profit ce ofera servicii directe grupurilor defavorizate A- batrani, copii si familii defavorizate, persoane cu dizabilitati sau bolnavi, victime ale abuzurilor, etc. Aceste oraganizatii sunt mai apoi monitorizate de catre United Way si voluntari din companiile partenere. Astfel, oferim companiilor si acces la un sistem structurat de activitati de voluntariat in cadrul comunitatii, sistem unic in Romania.

In campania desfasurata in 2005, United Way Romania a colectat peste 160.000 Euro. 3.000 de persoane din Bucuresti beneficiaza in prezent de serviciile finantate din aceste fonduri.

img src=http://www.bloombiz.ro/poze/siglaamos.JPG width=200 border=0>

AMOS News - Agentie independenta de presa



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 748 ori