S-au saturat americanii de McDONALD's? Cine ii ia coroana gigantului fast-food

Vineri, 01 Iulie 2011, ora 16:09
2477 citiri
S-au saturat americanii de McDONALD's? Cine ii ia coroana gigantului fast-food

Celebrul lant pierde teren in preferintele consumatorilor. Cel mai recent studiu facut printre consumatorii americani de fast-food l-a incoronat pe In-N-Out Burger ca fiind "favoritul national". Cine este acest In-N-Out care a reusit sa-i faca pe americani sa renunte la traditionalii McDonald's, Burger King si KFC.

In sondajul facut de Consumer Reports au primit note mici si binecunoscuti producatori de pizza, cum ar fi Domino's sau Pizza Hut.

In-N-Out, lant care are locatii in cinci state vestice din SUA, a primit punctaj mare pentru calitatea produselor si a serviciilor, dar si pentru viteza servirii.

Cei 37.000 de fani fast food participanti la sondaj s-au concentrat mai mult pe valoarea adusa de lanturi.

"Companii precum McDonald's si Taco Bell sunt foarte valoroase pentru clienti, dar acestia nu considera neaparat ca produsele de acolo isi merita banii", a spus Tod Marks, editor senior la Consumer Reports.

Acesta a spus ca pentru 54% din respondenti pretul este principalul factor care ii determina sa aleaga un restaurant in defavoarea altuia.

Lee Renz, director al McDonald's pe SUA, a raspuns studiului spunand ca satisfactia consumatorilor este "prioritatea numarul 1" pentru companie.

"Cu ajutorul evaluarii restaurantelor, al feedback-ului consumatorilor si al angajatilor, continuam sa analizam modul in care performam si sa incercam sa atingem standarde cat mai inalte", a spus Renz. "Studiile noastre interne arata ca am imbunatatit constant satisfactia clientilor in ultimii ani".

Purtatorul de cuvant al Domino a declarat ca au lansat o noua reteta de pizza anul trecut, bazata pe feedback-ul primit de la consumatori, ceea ce a dus la o crestere cu 10% a vanzarilor.

"Milioane de noi consumatori au incercat noua noastra reteta in 2010 si milioane de consumatori s-au intors pentru mai multa pizza", a spus acesta. "Acest lucru ne spune ca suntem pe drumul cel bun".

Cine e In-N-Out?

Lantul fast-food a fost fondat in 1948 de catre Harry Snyder si sotia sa Esther, primul magazin fiind deschis in California.

De atunci, lantul s-a extins in Arizona, Nevada, Utah si Texas, ajungand la 258 de locatii.

In prezent, In-N-Out este detinut de Lynsi Martinez, singura mostenitoare a fondatorilor.

Ce deosebeste In-N-Out la alte lanturi fast-food este obsesia pentru mancare proaspata, compania fiind cunoscuta pentru faptul ca niciodata nu foloseste produse congelate.

Compania mai este cunoscuta si pentru faptul ca-si plateste angajatii mai bine decat competitia, adica mai mult de 10 dolari pe ora.

Meniul In-N-Out contine hamburgeri, cheeseburgeri, "Big-Mac-ul" lantului fiind "Double-Double" (portie dubla de carne si branza).

#alimente, #burger king, #fast food, #hamgurger, #kfc, #mancare fast food, #mcdonalds , #stiri Burger King