Prima editie a evenimentului Marketing 360°

Vineri, 28 Aprilie 2006, ora 09:34
1088 citiri

In data de 9 mai, la JW Marriott Bucuresti se desfasoara prima editie a evenimentului Marketing 360°, eveniment dedicat disciplinelor marketingului si comunicarii, gandit pentru a aduce valoare adaugata profesionistilor din companii dinamice, agentii de advertising si PR.


www.directNews.ro - Topul stirilor zilei


Peste treizeci specialisti in marketing si comunicare vor sustine 8 conferinte si seminarii. Organizatorii evenimentului sunt companiile Evensys Consult si New Media PR.

Conceptul Marketing 360° prefigureaza un eveniment unic pentru mediul de afaceri din Romania. Unicitatea sa consta in abordarea de 360° a tendintelor din marketing, explicand ceea ce se intampla astazi in marketing si comunicare, ce solutii functioneaza in contextul actual, ce urmeaza sa se intample in viitor cu media si consumatorii, ce poti face pentru a avea succes in campaniile tale.

Evenimentul Marketing 360° ofera, prin intermediul celor 35 de vorbitori cu experienta o perspectiva completa asupra strategiilor care au generat sau pot genera rezultate semnificative. Acest eveniment concentrat, de o zi, va ofera accesul la cele mai noi tendinte in marketing si comunicare, in planificare, creativitate si strategie, impartasite de nume de referinta si companii de renume de pe piata care acopera domeniul in totalitate dintre care mentionam pe:

Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141 Worldwide

Bogdan Enoiu - McCann Erickson

Monica Iavorschi A- Arctic

Felix Tataru A- GMP

Bogdan Naumovici - Leo Burnett

Gabriela Lungu - Ogilvy PR

Beatrice Danis A- FutureBrand

Iulian Padurariu - Trout&Partners

Adrian Botan - McCann-Erickson

Dan Petre - D&D Research

Razvan Matasel - Leo Burnett

Crenguta Rosu - DC Communication

Sorin Psatta - Graffiti BBDO

Orlando Nicoara A- Netbridge

Marius Ursache A- Grapefruit

Temele de actualitate abordate la aceasta prima editie sunt: "Noua ordine in marketing si comunicare: reinventare, integrare si inovatie", "Cum pot atinge excelenta brandurile romanesti", "Arhitectura unei strategii de marketing" , "Parteneriate durabile, nu doar relatii cu media" , "Incursiune in mintea consumatorului", "Sa intelegem bine creativitatea", "Adevarata importanta a planificarii strategice", "Cum sa construiesti branduri puternice pe internet" sunt structurate conform conceptului 360°, in patru subcapitole relevante:care e realitatea curenta, ce functioneaza in prezent, ce aduce viitorul si ce trebuie facut in contextul transformarilor ce vor avea loc.

De asemenea, participantii Marketing 360° vor primi gratuit Anuarul Media & Advertising 2006, editat de Mediafax. Anuarul Media & Advertising este singura publicatie periodica din Romania dedicata in exclusivitate furnizorilor, consumatorilor si operatorilor din industria publicitatii. Anuarul are peste 350 de pagini si apare in 8.000 de exemplare.

Bloombiz