Noua gaselnita financiar-comerciala: cardul co-branded

Marti, 08 Februarie 2011, ora 11:02
1258 citiri
Noua gaselnita financiar-comerciala: cardul co-branded

Pe o piata in care tranzactiile financiare sunt din ce in ce mai limitate, bancile au descoperit o nisa neexploatata suficient: cardurile co-branded, care le ofera utilizatorilor reduceri sau puncte de fidelitate la fiecare utilizare.

"Tendinta de folosire a cardurilor co-branded pentru plati cotidiene se va accentua pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste carduri, ceea ce in final va duce la cresterea volumelor tranzactionate pe card la comercianti", a declarat pentru gandul Catalin Cretu, director general pentru Romania al Visa Europe.

Bancile si institutiile financiare nonbancare semneaza parteneriate cu firme precum companii de telefonie mobila, linii aeriene sau retaileri si ofera posesorilor de carduri co-branded multiple reduceri la cumparaturi si puncte de loialitate care le asigura servicii in plus.

In general, dobanda anuala efectiva (DAE) la aceste carduri este cuprinsa intre 20% si 55%, iar perioada de gratie de 50-60 de zile. Limita maxima de creditare poate ajunge pana la 20.000 de lei.

#gaselnita, #card co-branded, #reduceri la cumparaturi, #puncte de fidelitate, #carduri , #Tranzactii financiare