Pierderile Romcarbon Buzau s-au adancit puternic anul trecut

Sambata, 14 Februarie 2009, ora 17:30
1220 citiri
Pierderile Romcarbon Buzau s-au adancit puternic anul trecut


Producatorul de placi si profile din plastic Romcarbon Buzau (ROCE) a consemnat anul trecut pierderi totale de 7,28 milioane lei (2 milioane euro), pe fondul majorarii cheltuielilor cu 13%, potrivit rezultatelor financiare preliminate transmise ieri Bursei.

In 2007, Romcarbon Buzau inregistrase, de asemenea, pierderi, de aproape un milion de lei.

Afacerile companiei au sporit cu 4%, anul trecut, pana la 94,48 milioane lei (25,67 milioane euro), dupa ce in 2007  s-au cifrat la 90,59 milioane lei.

Romcarbon a obtinut venituri totale de 103,33 milioane lei (28,07 milioane euro) anul trecut, in crestere cu 6% fata de cele afisate in 2007, de 97,35 milioane lei. in 2008, compania a raportat cheltuieli totale de 110,61 milioane lei (30,05 milioane euro), cu 13% mai mari decat cele de 98,29 milioane lei, inregistrate in anul precedent.

Romcarbon are un capital social de 18,65 milioane lei, divizat in 186,46 milioane titluri, cu valoarea nominala de 0,10 lei, iar principalii actionari ai companiei sunt Living Plastic Industry, cu o detinere de 32,52%, Unitai International Corporation cu 20,63% si Eastern Eagle Fund, cu 18,87% din totalul actiunilor companiei.

Compania are o capitalizare de 93,22 milioane lei (21,7 milioane euro), potrivit ultimei cotatii de 0,50 lei, inregistrata in sedinta bursiera de joi. Titlurile Romcarbon se tranzactioneaza la categoria a doua a BVB, sub simbolul ROCE, fiind prima companie din industria verde care a trecut la cota bursei reglementate.

Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
#pierderi, #romcarbon, #buzau, #profit , #stiri BVB