Carrefour a avut vanzari de 84,3 miliarde euro in 2013

Joi, 16 Ianuarie 2014, ora 13:37
1519 citiri
Carrefour a avut vanzari de 84,3 miliarde euro in 2013

Retailerul francez Carrefour a inregistrat anul trecut vanzari de 84,3 miliarde euro, in scadere usoara, revenind pe crestere in Franta, cu performante bune si in America Latina si Asia, in timp ce afacerile din Europa au fost afectate de situatia economica dificila.

Astfel, veniturile grupului au scazut anul trecut cu 1,2%, la 84,3 miliarde euro.

In baza organica, excluzand impactul variatiei preturilor la carburanti si efectele de calendar, vanzarile Carrefour au urcat anul trecut cu 2,5%, noteaza compania intr-un comunicat publicat joi.

Vanzarile din Franta au crescut cu 1,2% in baza organica, la 39,7 miliarde euro, toate formatele de magazine (hipermarket, supermarket, magazine de proximitate) inregistrand evolutii pozitive.

Pe pietele europene din afara Frantei, veniturile Carrefour au scazut anul trecut cu 2,6% in baza organica , ajustate pentru preturile la carburanti si efectele de calendar, la 21,8 miliarde euro, fata de cresteri de 12,6% in America Latina, respectiv 1,9% in Asia.

Revenirea s-a consolidat in trimestrul al patrulea, cand vanzarile grupului au urcat cu 3,2% in baza organica, la 22,2 miliarde euro, cu evolutii pozitive in Franta si Spania, in timp ce afacerile din Italia au continuat sa fie marcate de conditiile economice dificile.

Actiunile Carrefour au deschis joi in scadere cu 1,2% pe bursa de la Paris.

Grupul este prezent si in Romania. Carrefour Romania opereaza patru formate de magazine, cu un total de 160 unitati, dintre care 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 56 magazine de proximitate Express si un magazin online.

Compania a avut in 2012 pe piata romaneasca vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#retailer Carrefour, #vanzari carrefour, #Carrefour Franta , #stiri Carrefour