Carrefour si Cora devin mai agresive in retailul electro

Marti, 16 Martie 2010, ora 09:16
1324 citiri
Carrefour si Cora devin mai agresive in retailul electro

Doua dintre cele mai mari retele de hipermarketuri de pe piata, Carrefour si Cora, au prins curaj in ofensiva in retailul de electrocasnice, cu toate ca acestea au inregistrat cea mai mare scadere de vanzari in 2009 din toate categoriile de produse listate in magazine, iar consumul nu da semne de redresare la inceput de an.

Carrefour a lansat in urma cu cateva luni electrocasnicele marca proprie Carrefour Home, mai ieftine decat brandurile consacrate listate in hipermarketurile retelei franceze, in timp ce Cora si-a creat in acest an un catalog online dedicat promovarii electrocasnicelor si electronicelor listate in magazine.

O strategie precauta ar fi fost diminuarea spatiului dedicat acestor produse in favoarea alimentelor, insa Carrefour si Cora au ales sa forteze ofensiva in electro-retail. 

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Cu 218 kilometri pe oră pe DN 55. Șoferul vitezoman a rămas 3 luni fără permis
Cu 218 kilometri pe oră pe DN 55. Șoferul vitezoman a rămas 3 luni fără permis
Dolj: Şofer înregistrat de radar în timp ce conducea cu viteza de 218 kilometri pe oră pe DN 55 Un şofer din Craiova a rămas fără permisul de conducere pentru 120 de zile după ce a fost...
Apar primele investiții arabe în România. Ministrul Agriculturii: „Numai aşa vom creşte valoarea produselor româneşti!"
Apar primele investiții arabe în România. Ministrul Agriculturii: „Numai aşa vom creşte valoarea produselor româneşti!"
Nu doar companiile occidentale vin să facă bani în România, ci și arabii, mai nou. Florin Barbu, ministrul Agriculturii din partea PSD, a anunțat investițiile pe care antreprenorii din Qatar...
#electrocasnice, # vanzari, # retail, # hipermarket , #stiri Carrefour