Romanii au cheltuit 8 miliarde euro in retelele marilor retaileri

Luni, 23 Februarie 2009, ora 11:55
1659 citiri
Romanii au cheltuit 8 miliarde euro in retelele marilor retaileri

Romanii au cumparat anul trecut electronice, electrocasnice, produse de bricolaj si alimentare in valoare de cel putin 7,9 miliade euro, potrivit unui raport realizat de compania de consultanta si cercetare de piata PMR Group din Polonia.

Suma a fost cheltuita in retelele primilor zece mari retaileri de profil de pe piata romaneasca. Dintre acestia, primii trei locuri au fost ocupate de Metro, Rewe si Carrefour, companii care au inregistrat o cifra de afaceri cumulata de aproximativ 5,15 miliarde euro, cu un miliard mai mult decat in anul precedent, scrie Ziarul Financiar.

PMR estimeaza valoarea retailului romanesc, inclusiv segmentul auto si comertul cu mobila si fashion retailul, la 59,5 miliarde de euro la nivelul anului 2008, in crestere cu 22,6% in lei fata de 2007.

Comertul alimentar reprezinta aproximativ 85% din vanzarile totale. Piata este dominata de Metro Group (Metro Cash and Carry, Real Hypermarket), Rewe Group (Selgros cash and carry, Billa, Penny Market) si Carrefour.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#carrefour, #comert, #electrocasnice , #electronice , #metro, #retaileri, #vanzari , #stiri Carrefour