Biblioteca omului de afaceri. Ce volume nu trebuie sa ratezi

Sambata, 10 Decembrie 2011, ora 00:00
3868 citiri
Biblioteca omului de afaceri. Ce volume nu trebuie sa ratezi
Carti pentru oamenii de afaceri

Timpul inseamna bani, spune o zicala pe care oamenii de afaceri o inteleg cel mai bine. Chiar daca acestia nu au foarte mult timp la dispozitie, pentru lectura, exista cateva carti pe care ar trebui sa le citeasca, in asa fel incat sa se asigure de succesul propriului business.

WorldWideBrands este una dintre cartile recomandate oamenilor de afaceri, pentru ca prezinta pe larg aspectele neprevazute din evolutia unor companii de top atat nationale, cat si internationale si felul in care au reusit sa isi fidelizeze sute de mii de consumatori.

In linii mari, cartea trateaza problema relatiei dintre brand si consumator. Volumul a aparut pe 8 noiembrie si costa 49 de lei, in Librariile Carturesti.

Good to Great, o carte semnata de Jim Collins, este recomandata de mai multi oameni de afaceri, printre care antreprenorul roman Marius Ghenea. Volumul poate fi cumparat pentru aproximativ 112 lei.

De acelasi autor poti studia Excelenta in afaceri, pentru care vei plati 35 de lei. Asa cum ii sugereaza si titlul, din paginile cartii vei afla secrete despre cum sa gestionezi businessul, tehnici de management, dar si sfaturi despre cum sa obtii profit.

Cartea Blue Ocean Strategy a fost scrisa de Chan Kim si Renee Mauborgne. Cei doi isi propun sa prezinte o alternativa la teoria "oceanului rosu", scenariul de marketing in care competitorii se ataca reciproc pentru a-si mari cota de piata.

Pentru Economia crizelor vei plati 75 de lei si vei putea citi randuri scrise de Nouriel Roubini, Stephen Mihm.

Economistul cunoscut si sub denumirea de Dr. Doom incearca sa abordeze o tema controversata, demna de porecla sa: studiu modurile si motivele pentru care pietele capoteaza.

In acelasi timp, cartea poate fi privita si ca un ghid de instructiiuni pentru reechilibrarea economiei.

Nu in ultimul rand, orice om de afaceri ar trebui sa citeasca Intoarcerea in micul regat. Steve Jobs si istoria companiei Apple.

Scrisa de Michael Moritz, cartea prezinta evolutia Imperiului Apple, pornind din anul 1976, cand Steve Jobs si Steve Wozniak au renuntat la facultate pentru a fonda ceea ce urma sa fie una dintre cele mai profitabile companii ale lumii. Pretul cartii este de 49 de lei.

#titluri oameni afaceri, #carti pentru afaceri, #carti oameni afaceri , #Carte business