Cum iti amenajezi biroul personal: Functionalitate si stil

Sambata, 01 Decembrie 2012, ora 00:00
5745 citiri
Cum iti amenajezi biroul personal: Functionalitate si stil

Amenajarea biroului personal are un impact puternic asupra starii tale de spirit, a randamentului, dar si a reactiei pe care partenerii de afaceri o au, in momentul in care pasiti in acel spatiu.

Piesa de rezistenta ar putea fi biblioteca, deoarece reflecta pasiunile, background-ul cultural, prestigiul si valorile care te reprezinta, dar totodata este si un element stimulator al ideilor, spun specialistii.

In plus, ei te sfatuiesc sa imbini mai multe stiluri, pentru a transforma biroul intr-un spatiu unic, elegant si distins, dar care exprima creativitate prin fiecare coltisor.

Despre ce culori sa alegi sau care sunt regulile de baza pe care trebuie sa le respecti cand pregatesti o astfel de amenajare, vorbesc reprezentantii Studio Insign by Galeriile Noblesse pentru Business24.

Reguli de baza pentru amenajarea biroului personal

Eficienta muncii la serviciu este dificil de determinat prin reguli standard, deoarece tine nu numai de mediu in sine, ci si de felul activitatii, de psihologia fiecarui angajat, de regulamente interne, etc. Cu toate acestea, in ceea ce priveste amenajarea biroului din sediul companiei, sunt cateva elemente care trebuie luate in calcul, pentru a te ajuta sa iti organizezi mai bine nu doar timpul, ci si afacerea:

In primul rand, ergonomia spatiului si stabilirea resurselor de care ai nevoie, pentru a nu te simti limitat, reducandu-ti astfel randamentul.

Apoi, trebuie sa pastrezi accesul liber la scaunul de lucru si birou dar si aparatura necesara (fax, imprimanta, telefon), la indemana. Nu uita sa iti creezi un spatiu intim, cu un nivel redus de zgomot si elemente naturale: obiecte din piatra, lemn sau plante care reimprospateaza oxigenul.

Poti valorifica spatiul de care dispui prin obiecte de mobilier cu etajere. Pe acestea poti ordona cartile, dosarele sau bibliorafturile de care ai nevoie, precum si decoratiunile preferate.

Daca iti amplasezi biroul aproape de fereastra, te vei bucura din plin de lumina naturala, spun specialistii Galeriile Noblesse. Tot pentru luminozitate, ei iti recomanda perdele si draperii usoare, care sa permita luminii sa patrunda in incapere.

Nu in ultimul rand, ei te sfatuiesc sa alegi un mobilier unicat, cu finisaje speciale.

Creeaza o atmosfera relaxanta, dar eleganta, in biroul in care iti petreci toata ziua

Estetica spatiului de lucru este extrem de importanta, dar mai importanta este atmosfera si confortul personal.

Astfel, nu uita ca niste finisaje simple, in nuante linistitoare, cateva pete verzi (plante naturale sau artificiale), obiecte decorative, tablouri, rame foto, plus o iluminare adecvata vor face din orice birou un mediu mai placut, generator de energie si inspiratie.

In plus, combinand elemente ale mai multor stiluri (modern, avangardist, baroc, etc), design-ul floral cu cel geometric, vei transforma biroul intr-un spatiu unic, elegant si distins, care sa sugereze o organizare impecabila, rafinament si manifestarea libera a creativitatii in interiorul si in exteriorul companiei.

Ce culori alegi pentru biroul tau

Pentru a sti ce combinatie de culori este cea mai potrivita pentru spatiul de lucru in care iti desfasori activitatea, mai intai trebuie sa alegi o tema reprezentativa pentru biroul tau, care sa caracterizeze atat formele, cat si culorile.

Pentru un efect incantator, poti combina culorile vii, indraznete (albastru, rosu), cu cele neutre (oranj, negru, alb), te sfatuiesc specialistii.

In orice caz, identitatea vizuala a companiei trebuie sa se regaseasca si in amenajarea spatiului de birouri, pentru a fi permanent in contact cu business-ul, dar si pentru un ambient placut.

In decorarea peretilor este necesar sa se regaseasca culori adecvate activitatii companiei, tipului de mediu de lucru sau tablouri de preferinta personalizate.

Biblioteca, piesa de rezistenta in biroul tau

Galeriile Noblesse sugereaza ca amenajarea birourilor oamenilor de afaceri sa tina cont de personalitatea, interesele si preocuparile acestora, dar si de atmosfera pe care vor sa o regaseasca, care poate fi creata in spiritul unui living, si nu al unui birou, astfel incat sa se simta nu ca acasa, ci mai bine ca acasa.

Piesa de rezistenta ar putea fi biblioteca, deoarece reflecta pasiunile, background-ul cultural, prestigiul si valorile care il reprezinta pe omul de afaceri, dar totodata este si un element stimulator al ideilor.

Studiu de caz: Biroul Urgent Curier

Un exemplu cu care Studio Insign de la Galeriile Noblesse se mandreste este amenajarea birourilor familiei Balasescu, proprietarii Urgent Curier.

Aici, specialistii au tinut cont de faptul ca cei doi isi petrec toata ziua la birou si tocmai de aceea au creat o atmosfera calda, relaxanta si in acelasi timp ideala pentru intalnirile de business.

Tocmai de aceea au ales un stil clasic contemporan, elegant, in care s-a creat o unitate din punctul de vedere al formelor. Cele doua birouri ale managerilor au fost decorate asemanator, cu mici diferente la nivel cromatic.

Obiectivul final a fost, astfel, atins: sediul firmei Urgent Curier a fost amenajat astfel incat cei care isi desfasoara aici activitatea zi de zi, dar si partenerii si clientii sa se simta confortabil si relaxati.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#amenajare birou, #design interior birou, #decor birou personal, #mobilier birou Galeriile Noblesse , #Mobila birou