Aston Martin a inaugurat reprezentanta sa oficiala in Romania. Centrul Aston Martin este localizat in nordul Bucurestiului, in Otopeni, pe Calea Bucurestilor nr. 91A.
Grupul britanic Debenhams revine pe piata romaneasca, iar primul magazin ar putea sa fie deschis in Bucuresti Mall din Vitan, la un an dupa ce omul de afaceri Octavian Radu a inchis ultimele doua
Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher, care a preluat anul trecut cele 15 magazine Bricostore din Romania, a redeschis unitatile din zonele Pantelimon si Orhideea sub marca Brico Depot, ca
Cele 15 magazine Bricostore din Romania, detinute de francezii de la Group Bresson, au fost cumparate de grupul britanic Kingfisher, pentru suma de 75 de milioane de euro, potrivit unor surse.
Anuntul inchiderii celui mai vechi magazin Stefanel din Romania a aprins din nou discutiile legate de disparitia brandurilor de lux de pe Calea Victoriei. Asa sa fie? "In Romania, Stefanel a devenit
Brandurile fashion de lux Emporio Armani si Zilli vor intra in acest an, prin franciza, pe piata romaneasca, iar in 2011 ar putea veni Hermes si Burberry, a declarat, marti, Olivier Petcu, directorul
Cumparatorul Connex nu poate, deocamdata, sa-si lanseze propriul brand pe piata romaneasca deoarece marca sa, A"Vodafone", a fost inregistrata in 1995 de compania rivala A"Telemobil"
Producatorul chinez de automobile Great Wall Motor si-a propus sa vanda in acest an in Romania 1.000 de unitati din automobilul de teren Hover CUV, de 15 ori mai mult decat anul trecut, si a ales
Divizia de fashion a grupului RTC, Rafar, a lansat in Romania o noua franciza de haine si accesorii, brand-ul portughez Sacoor Brothers, si a deschis primul magazin in cadrul centrului comercial
Multe magazine tip supermarket din orasele din Romania o duc foarte greu, iar unele chiar au dat faliment din cauza ca nu pot face fata concurentei marilor lanturi de retail care se extind cu
Evenimentele si comentariile zilei de 2 Martie 2006 despre Afacerile din RomaniaExtinderea retelei de supermagazine creste piata bunurilor de larg consum
Ideea unei masini fiabile, dar ieftine, pentru pietele emergente este promitatoare pentru marci precum Toyota, Fiat, NIssan sau General Motors, care spera sa atinga acelasi succes ca si Renault cu