Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
Accesarea fondurilor europene trebuie să reprezinte un obiectiv prioritar pentru a asigura resursele necesare modernizării infrastructurii feroviare, în vederea creşterii siguranţei şi a
CFR are nevoie de aproape 6 miliarde de euro pentru reinnoirea a 10.000 de kilometri de cale ferata, iar Banca Europeana de Investitii (BEI) este dispusa sa ofere companiei un imprumut in acest sens,
Romanii vor afla, luni, daca Guvernul va mai continua acordul cu FMI sau il va intrerupe inainte de termen, precum si toate consecintele ce decurg din ambele scenarii.
Profitul CFR Marfa din acest an va fi mai mic cu aproape 60 milioane de lei dupa amanarea concedierilor, iar Ministerul Transporturilor solicita rectificarea bugetului de venituri si cheltuieli al
Consiliul Director al Fondului Monetar International (FMI) a aprobat, miercuri, prima si a doua evaluare a acordului preventiv incheiat anul trecut cu Romania, punand la dispozitia statului doua
Schimbarile intempestive din ultima perioada, generate de ambitii si orgolii politice, submineaza avantajul dat in 2013 de cresterea economica, astfel ca 2014 ridica multe semne de intrebare,
Directorul general al CFR SA, George Micu, a fost inlocuit de Ionel Voicu, director general adjuct pe proiecte europene, iar Consiliul de Administratie al companiei a fost completat cu doi membri,
Ovidiu Putura, secretar de stat in Ministerul Justitiei, este noul presedinte al Consiliului de Administratie, dupa ce actionarii CFR SA au revocat, saptamana trecuta, administratorii CFR, invocand
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, afirma ca a respins propunerea FMI de intrare in insolventa a unor companii cu datorii, precum CFR Marfa si CFR Calatori,ca asteapta bani de la buget, dar
CFR Calatori estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de 395 milioane lei, de 2,5 ori mai reduse fata de rezultatul negativ de 992 milioane lei inregistrat in 2012, iar bugetul propus de
CFR Marfa va renunta la 2.500 de angajati anul viitor, estimand ca in cadrul companiei vor mai ramane 6.376 de salariati, potrivit proiectului de buget de venituri si cheltuieli pentru 2014, care
Minsterul Transporturilor a pregatit un nou proiect de buget pentru CFR Marfa, in care sunt prevazute bonusuri si cheltuieli aferente contractului de mandat mai mari, venituri in scadere cu peste 9%
CFR Marfa estimeaza venituri de 1,11 miliarde lei anul viitor, in crestere cu 8,6% fata de nivelul de 1,02 miliarde lei prevazut in proiectul de buget aferent acestui an, si pierderi de 82 milioane
Cresterea salariului minim pana la 900 de lei, privatizarea CFR Marfa in 2015 si o eventuala reducerea CAS cu 5 puncte procentuale de la 1 iulie, sunt doar cateva dintre concluziile negocierilor cu
Datele economice aferente trimestrului al treilea reprezinta cele mai vizibile rezultate ale Guvernului in acest an. Astfel, Romania a avut cea mai mare crestere economica din Uniunea Europeana in
Guvernul si delegatia FMI au convenit sa reanalizeze toate etapele procedurii de privatizare a CFR Marfa, pentru a identifica motivele care au condus la nefinalizarea operatiunii, fara sa stabileasca
Obiectivele prioritare ale Romaniei pentru anul viitor, din punct de vedere economic, ar trebui sa vizeze atragerea fondurilor europene si evitarea cu orice pret a implicarii politicii in economie,
Guvernul si-a asumat in fata FMI o serie de masuri precum cresterea salariului minim pana la 900 de lei, privatizarea CFR Marfa in 2015 si accize mai mari pe carburanti. Analistii contactati de
Activele companiei GFR Marfa, controlata de omul de afaceri Gruia Stoica, cel care a castigat licitatia pentru privatizarea CFR Marfa, au fost puse sub sechestru de procurorii din Iasi, intr-un dosar
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Guvernul asteapta in continuare un punct de vedere al CSAT legat de privatizarea CFR Marfa, dar precizeaza ca nu a cerut convocarea "de urgenta" a Consiliului, ci includerea pe agenda proximei
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Platile pentru Programul Operational Sectorial Transport (POS T) 2007-2013 au fost deblocate, in urma ridicarii vineri a presuspendarii de catre Comisia Europeana, a anuntat Ministerul
Boardul Fondului Monetar International (FMI) analizeaza, miercuri, ultimele doua evaluari (a saptea si a opta) ale acordului cu Romania, potrivit programului postat pe pagina de Internet a
Un nou acord cu FMI are in vedere doar capacitatea Romaniei de a se imprumuta mai ieftin, iar relatia pe care vrem sa o innoim cu FMI va intarzia si mai mult trecerea Romaniei spre o cale activa de
CFR Marfa va prelua datorii bugetare de 606 milioane lei de la CFR SA, prin compensarea unei parti din sumele pe care operatorul feroviar de marfa le are la compania de infrastructura, iar creantele