Prada a inregistrat in primul semestru cel mai lent avans al vanzarilor din ultimii trei ani ca efect al cererii scazute din unele tari asiatice si Europa, tendinta inregistrata si de alti
Desi China sufera de pe urma incetinirii cresterii economice, apetitul pentru produse de lux se mentine. Remy Martin, producatorul faimosului coniac Louis XIII, care se vinde la un pret mediu de 2500
Vanzarile producatorilor de lux pe piata din China ar putea fi influentate de schimbarea atitudinii consumatorilor, care devin mai pretentiosi in legatura cu bunurile pe care le cumpara. In plus,
Pe masura ce criza europeana se inrautateste, multi cetateni simt impactul masurilor de austeritate si a scaderii puterii de cumparare. Altii, insa, nu sunt deloc afectati. Ba, mai mult, ei chiar se
Vanzarile pe piata produselor de lux din Romania au scazut cu 30% in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara din 2011, potrivit CPP Luxury Industry Management Consultants
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Piata produselor de lux din Romania a fost la mare cautare in 2011. Gucci, Alfred Dunhill, Valentino si Ermanno Scervino si-au deschis primele magazine pe piata locala. Cum a ajuns Romania una dintre
Va intrebati de ar alege miliardarii lumii Romania? In primul rand, fiindca Romania are un potential extraordinat, iar costurile cu forta de munca nu sunt deloc mari. Miliardarii care si-au deschis
Si-a inceput business-ul intr-o garsoniera, insa modelul sau de succes este chiar el insusi. Cu toate ca investitiile imobiliare s-au prabusit in cei 3 ani de criza, piata imobiliara de lux a ramas
Dezastrele in cascada din Japonia au provocat pierderi in toate colturile lumii, de la Sendai, de pe coasta japoneza devastata de tsunami, si pana la Paris si Marion, Arkansas, amplificand
Dupa anii in care principalele tinte ale falsificatorilor au fost produsele de lux, din cauza crizei economice au inceput sa fie contrafacute si articole mai ieftine, chiar si hartia igienica,
Bernard Arnault, proprietatul grupului LVMH, din care face parte casa Louis Vuitton, a redevenit cel mai bogat om din Franta, urmat de patronul lantului de magazine Auchan, Gerard Mulliez, si de
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Dinu Patriciu se mentine anul acesta in topul miliardarilor lumii intocmit de Forbes, in care revine si Ion Tiriac, dupa ce anul trecut nu a mai figurat in clasament, si, in premiera, apare Ioan
Bogatii din China par sa nu fi fost atinsi de criza, ei au prosperat si anul acesta si traiesc izolati, ca sub un clopot aurit, departe de grijile cotidiene, consumand produse de lux intr-un ritm
Ar putea scapa brandurile care produc obiecte de lux de conditiile dificile impuse de actuala criza economica mondiala?Unii indraznesc sa spere ca da, sugerand ca toti consumatorii bogati sunt feriti
Criza financiara afecteaza producatorii de lux, care inregistreaza pierderi din ce in ce mai mari, pe fondul unor diminuari a vanzarilor, scrie Adevarul. Crizei financiara a afectat grupul LVMH Moet
Intr-o perioada in care piata imobiliara mondiala se confrunta cu efectele crizei financiare, chiriile pentru spatiile comerciale, in special pe segmentul de lux, raman ridicate. La acest fapt
Intr-un top al sumelor cheltuite pe produsele exclusive ?i scumpe, romanii sunt printre primii, chiar dac? nivelul lor de trai nu este foarte ridicat. Vanz?rile de autoturisme ?i accesorii de lux
Pentru a descoperi cele mai ieftine locuri, dar unde se poate trai foarte bine, revista Forbes a selectat opt capitale, estimand apoi pretul cumulat al unui cos de produse premium. Capitalele alese
Metodologia aplicata in aceste calcule s-a bazat pe indicele Cost of Living Extremely Well (Costul unui trai extrem de bun) care studiaza si evalueaza produsele de lux pornind de la cele extravagante
Intr-o perioada in care piata imobiliara mondiala se confrunta cu efectele crizei financiare, chiriile pentru spatiile comerciale, in special pe segmentul de lux, raman ridicate. La acest fapt
Vanzarile companiei italiene Prada in regiunea Asia-Pacific, care au crescut cu 41,9%, anul trecut, totalizeaza mai mult de 16% din veniturile firmei. Grupul italian de moda este printre putinele