Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 236,5 milioane lei (50,8 milioane euro), inregistrand o crestere cu 10% fata de rezultatele
Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta un avans al cifrei de afaceri in 2017, in crestere cu 9,12% fata de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214
Mihail Florescu, fondatorul Leonard Caffe, este un simbol al pietei de cafea din Romania, cu o poveste de viata captivanta, care ne poarta inapoi peste decenii.
Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.
Numele Farmec rezoneaza in mintea fiecarui roman, indiferent de varsta. Cu o istorie de 125 de ani si o cifra de afaceri de 152 milioane de lei in 2014, brandul este un adevarat veteran cu infatisare
Atunci cand Warren Buffett te inspira pe drumul tau in afaceri, viitorul nu are cum sa fie altfel decat stralucitor. Este si cazul lui Cristian Logofatu, care in 2007 a pus bazele companiei Bittnett
Karl Reichstetter si fratele sau geaman Hans sunt numai doi dintre americanii care au asteptat cu nerabdare sosirea Halloween-ului. Numai ca, spre deosebire de ceilalti tineri de pana in 35 de ani,
Unul dintre cele mai longevive branduri de cosmetice de pe piata locala, Farmec, ramane pe lista preferintelor consumatorilor pe o piata disputata de branduri internationale. O noua strategie de
Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 9% in primele trei luni, fata de perioada similara a anului trecut, la 28,9 milioane lei (6,7 milioane euro), in linie cu estimarile companiei, a anuntat
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat primul semestru al anului cu o cifra de afaceri de 46,7 milioane lei, in crestere cu 10% fata de aceeasi perioada a lui 2009
Campania de publicitate "Amana intalnirea cu batranetea", realizata de agentia Next Advertising pentru produsele Gerovital H, a dublat vanzarile gamei de produse Gerovital, fabricate de Farmec Cluj,
N-au ambalaje ochioase sau reclame care sa deschida buzunarele romanilor. In schimb, au denumiri care nu mai sunt la moda, asociate de cele mai multe ori cu perioada ceausista, cu comunismul. Si pe
Evenimentele de dupa 1989 au reprezentat un nou punct de plecare pentru turismul romanesc. Managerii au fost obligati sa faca fata concurentei destinatiilor externe, interzise pina atunci in Romania.
Compania Farmec Cluj estimeaza anul acesta afaceri de 23 milioane euro, cu 15% mai mult fata de anul trecut si deschide trei reprezentante in Europa pana la sfarsitul lui 2008, au informat vineri