Industria jocurilor de noroc online este printre cele mai înfloritoare dintre domeniile dezvoltate pe Internet. Progresul remarcabil din ultimul an, reflectat de cifre concrete, se datorează mai
Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Venitul net anual pe cap de locuitor a crescut, in Romania, cu 18%, in cursul anului 2018, pana la valoarea de 5.083 de euro, de la 4.556 de euro in 2017 si 4.181 euro, in 2016, iar Bucuresti,
Judetele Botosani, Vaslui, Calarasi si Giurgiu au cea mai mica putere de cumparare, iar marile centre economice Cluj, Timisoara, Brasov devin neincapatoare, arata studiul anual GfK privind puterea de
Consumatorii romani nu au mai redobandit, in 2018, increderea in economie pe care au avut-o in anul anterior, devenind reticenti pe fondul tensiunilor de pe piata monetara (cresterea ROBOR) si al
BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Romanii privesc perspectivele economice ale propriei tari cu mai mult pesimism decat oriunde in alta parte a Europei, conform studiului GfK privind climatul de consum in Europa pentru al doilea
Asteptarile consumatorilor romani privind castigurile si inclinatia catre cumparare au continuat sa scada in primul trimestru din 2018, in schimb asteptarile economice au inregistrat o usoara
Increderea consumatorilor europeni a ajuns, in decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai ridicat din ultimii 10 ani, in timp ce, in cazul Romaniei, toti indicatorii au scazut semnificativ,
Tichetele valorice reprezinta un instrument de motivare cu popularitate ridicata in randul angajatilor, angajatorilor si comerciantilor parteneri care le accepta la plata, arata un studiu realizat de
Unul dintre subiectele care au tot revenit in atentie anul acesta a fost faptul ca bancile din Romania acorda credite romanilor aflati in strainatate, in anumite conditii. O tema de interes ramane si
Sezonul sarbatorilor se apropie, iar organizatiile aleg, din ce in ce mai des, sa isi arate recunostinta fata de angajati prin diverse beneficii extrasalariale. Astfel, peste 70% dintre companiile
Pe 24 si 25 octombrie Cluj-Napoca a gazduit cel mai mare eveniment de eCommerce din Europa de Est. Peste 400 de proprietari ai magazinelor online si profesionisti ai comertului electronic si-au dat
Evenimentul Premium de Comert Electronic TeCOMM este SOLD OUT: + 50 de prezentari, + 35 de speakeri, + 300 de proprietari ai magazinelor online si profesionisti in eCommerce au confirmat prezenta
Clarence Van Der Putte, scriitor de carti de management si educatie, cunsultant international, trainer si speaker cu o vasta experienta in fashion, turism sau produse de infrumusetare urca pe scena
Din 25 mai 2018, afacerile mici si mijlocii din Europa vor suferi o schimbare majora odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale (GDPR), potrivit
Impozitarea companiilor pe baza cifrei de afaceri, in locul impozitului pe profit, are efecte secundare care destabilizeaza societatea civila: 80% dintre firmele cu profit din Romania nu vor mai
Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa intre
602 miliarde de euro pana la sfarsitul anului 2017. Aceasta este valoarea la care se estimeaza industria comertului electronic in Europa aflata in plina ascensiune. Specialistii spun ca eCommerce-ul
BusinessMark anunta organizarea conferintei "HR Business Strategist", ce va avea loc pe 7 iunie 2017 la Palas Iasi, in orasul cu acelasi nume. Unii dintre cei mai buni specialisti in domeniu vor
2016 a fost inca un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, atat din perspectiva retailerilor, cat si a producatorilor. A fost al doilea an consecutiv cand romanii au avut un apetit crescut
Increderea consumatorilor din Europa a trecut printr-o crestere pozitiva semnificativa in al patrulea trimestru din 2016. Climatul de consum GfK pentru cele 28 de tari UE a crescut cu 5,6-17,9 puncte
Au, n-au bani, romanii cumpara mai ales telefoane inteligente, televizoare, sisteme audio destepte sau electrocasnice, pe care au cheluit 529 milioane de euro in al doilea trimestru al acestui an,
Engagement inseamna sa fii pe deplin integrat in echipa, orientat catre niste obiective concrete, sa ti se acorde incredere si autoritate, sa primesti in mod constant un feedback constructiv, sa
Conform unui studiu realizat de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES), 8% dintre respondenti fumeaza zilnic mai mult de un pachet de tigari si aproximativ o treime dintre persoanele cu