Desi Dacia si-a construit o retea de clienti fideli pentru vehiculele sale low-cost, adesea spartane, fiind unul din brandurile cu cea mai rapida crestere a Renault, acum ar putea deveni o frana
Vanzarile de autoturisme noi in Spania au urcat luna trecuta cu 12,4%, la 104.170 unitati, pe fondul majorarii creditarii si al increderii consumatorilor, arata datele publicate de Asociatia
Uber lanseaza in aceasta saptamana la Bucuresti, in premiera pentru Europa, serviciul UberSELECT, care ofera utilizatorilor acces la masini dintr-o gama superioara, printre care Audi A4, Volkswagen
Constructorul auto francez Renault analizeaza posibilitatea lansarii unei game de patru modele de mici dimensiuni, cu preturi reduse. Primul model al gamei va fi lansat in India vara viitoare si va
Constructorul auto german Opel a prezentat miercuri un nou model pe segmentul entry-level, in incercarea de a recupera o parte din cota de piata pierduta in fata rivalilor care ofera masini mai
Renault va pune capat parteneriatului incheiat cu compania britanica Caterham, care avea ca obiectiv construirea de masini sport si va lansa pe cont propriu automobilele sport sub marca Alpine.
Industria textila din Romania inca trece printr-o perioada mai grea, chiar daca, la nivel european, aceasta da semne de revigorare odata cu imbunatatirea climatului de business european din tarile
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Producatorul american de automobile electrice Tesla Motors vrea sa deschida fabrici in Europa si Asia, anticipand cresterea cererii din aceste regiuni in urma lansarii unei masini cu baterii mai
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Fiat analizeaza lansarea unui brand low-cost care sa concureze Dacia, iar daca planul va fi aprobat automobilele vor fi construite in afara Europei pentru reducerea costurilor de productie, a
Renault ar putea ajunge in urmatoarele zile la un acord cu sindicatele din Franta, a anuntat duminica ministrul francez al Industriei, Arnaud Montebourg, deoarece producatorul auto francez incearca
Succesul inregistrat de Dacia, divizia low-cost a grupului francez Renault, ar putea reprezenta un model de urmat si pentru alte companii auto, scrie cotidianul belgian La Derniere Heure.
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Producatorul auto american Ford intentioneaza sa dezvolte un model low-cost bazat pe subcompactul Fiesta, care va fi vandut in intreaga lume, dar nu va fi un brand independent low-cost.
Producatorii de automobile nu vor putea obtine profit in urmatorii ani in Europa, au declarat mai multi reprezentanti ai principalelor companii din domeniu, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Comenzile pentru modelul low-cost Dacia in Franta au crescut cu 28% in luna august, comparativ cu aceeasi luna din 2011. In acelasi timp, comenzile Renault in Franta au scazut cu 20% in august, a
Strategia de afaceri a grupului Renault include o dezvoltare a capacitatii de productie din Africa, unde se asteapta ca vanzarile marcii Dacia sa creasca vertiginos, pe fondul indepartarii populatiei
Renault ia in calcul introducerea a doua marci, sport si de lux, si continuarea extinderii pe pietele emergente, pentru a-si reduce expunerea pe piata de volum din Europa, aflata in contractie
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault