Afacerile de familie au cunoscut, în ultimii ani, o creștere impresionantă, în rândul românilor, datorită dorinței acestora de a dezvolta cu pasiune și pricepere o afacere începută de
Intr-o perioada in care schimbarea nu ne-a dat nici cel mai mic ragaz, modificand peste noapte felul in care eram obisnuiti sa traim, mii de businessuri afectate se vad obligate sa gaseasca rapid noi
Stiai ca poti vedea cele mai frumoase locuri din Transilvania calatorind timp de cinci zile cu trenul printre cetati medievale si facand cu mana ta ceea ce vechii mestesugari obisnuiau sa faca?
Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa intre
In luna martie a acestui an, au fost finalizate rezultatele primului studiu realizat in 2017 de platforma de afaceri Business Days, care a analizat, separat si per ansamblu, preocuparile directorilor
Primul eveniment de afaceri dedicat culturii antreprenoriale din Europa Centrala si de Est, CEE Entrepreneurship Summit 2015, se va derula la Cluj-Napoca, intre 14 si 16 octombrie.
Calatoriile se numara printre cele mai vechi preocupari ale oamenilor, fascinatia descoperirii unor teritorii noi fiind motorul pentru cunoastere si progres. Nevoia de a descoperi locuri noi va
Guvernul vrea ca pana in anul 2020 numarul firmelor mici si mijlocii active in Romania sa creasca cu peste 40%, ajungand la 670.000, in care sa lucreze 3,2 milioane de angajati, fata de 2,6 milioane
Simona Decuseara, manager Epson pe Romania si Bulgaria, sustine ca, daca ar fi sa-si deschida propriul business, cu siguranta al fi legat de turism si gastronomie. Ideea porneste de la pasiunea sa
PR-ul este foarte important pentru agentiile de turism. Aceasta breasla a inteles putin mai tarziu rolul PR-ului, dar a inceput sa-l inteleaga bine. Sunt multe agentii de turism, romanul a inceput sa
Piata imobiliara din Romania s-ar fi blocat oricum, din cauza necorelarii cererii cu oferta, chiar daca nu ar fi avut loc criza financiara, potrivit reprezentantilor companiei de consultanta Colliers
IMM-urile din Romania au nevoie, pentru a face fata mediului concurential de pe piata europeana, de identificarea surselor de finantare pentru a investi in noi tehnologii, de informatii privind