Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) anunță, joi, 21 martie, că piața auto din UE a înregistrat un avans de 10,1% în luna februarie 2024, în condiţiile în care toate
Numărul autoturismelor noi marca Dacia înmatriculate în luna ianuarie în Uniunea Europeană a fost mai mare decât cel al autoturismelor marca Renault, conform cifrelor publicate marţi, 20
În noaptea de sâmbătă spre duminică, 30 spre 31 martie, România a intrat în spațiul Schengen aerian și maritim. Practic, acest lucru înseamnă că românii care călătoresc în spațiul
Anchetatorii Comisiei Europene urmează să inspecteze producătorii de automobile chinezi în următoarele săptămâni, ca parte a unei anchete pentru a stabili dacă vor impune tarife punitive
Una din patru maşini vândute în Franţa, pe parcursul anului 2023, se încarcă la priză, adică este un automobil electric pe baterie sau un model hibrid reîncărcabil, un nivel-record,
Economia Germaniei, considerată cea mai mare de pe continentul european și a patra cea mai mare putere economică din lume, s-a contractat substanțial anul trecut, extinzând o perioadă de declin
Consiliul Uniunii Europene împreună cu Parlamentul European au ajuns la un consens în ceea ce privește noua reglementare Euro 7, care se referă la regulile de omologare a autovehiculelor și a
Experții în recrutare remarcă o diminuare a oportunităților de angajare în piața muncii, observând pe lângă o scădere drastică a angajărilor și un val de disponibilizări și regândiri
Dacia a vândut 493.511 vehicule (autoturisme personale şi vehicule utilitare) în primele nouă luni ale anului 2023, în creştere cu 16,7% faţă de perioada similară a anului 2022. Cele mai
Muncitorii la negru reprezintă unul dintre cele 6 grupuri vulnerabile din țara noastră identificate într-un studiu realizat de o platformă de creditare non-bancară din România. Studiul arată
Piata auto europeana a scazut si in luna iunie, dar declinul a fost mai modest decat in lunile precedente, gratie in special planului de sustinere a industriei auto adoptat in Franta, arata cifrele
Renault este pe punctul de a anunta un plan de reducere a costurilor cu doua miliarde de euro (2,2 miliarde de dolari), care implica renuntarea la 5.000 de angajati pana in anul 2024.
Bucurestiul este unul dintre cele mai izolate centre de servicii din Europa de efectele negative ale epidemiei de COVID-19, potrivit consultantilor Colliers International, care au analizat scenarii
Germania si Franta au dezvaluit vineri planurile pentru o fabrica uriasa care va produce baterii destinate automobilelor electrice, parte din planul Europei de a rivaliza cu grupul american Tesla Inc
Directorul general interimar de la Renault, Clotilde Delbos, nu exclude posibilitatea ca producatorul auto francez sa inchida unele uzine, dupa ce anul trecut a inregistrat primele pierderi din
Romania ramane deocamdata o destinatie sigura in pofida epidemiei de coronavirus, desi este afectata de anularile turistilor straini, in special ale celor din Italia si Germania, sustine Traian
Piata masinilor electrice si hibride din Romania creste incet, dar sigur, cel mai mare impediment fiind pretul, in ciuda ajutorului substantial acordat de stat.
Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile /ACEA/ a anuntat marti ca vanzarile de autoturisme noi in Europa (UE plus tarile EFTA) au inregistrat o crestere de 8,6% in luna octombrie 2019
Fiat Chrysler si PSA, proprietarul Peugeot, s-au angajat sa nu inchida fabrici daca vor fuziona, dar grupul nou format va fi supus unor presiuni puternice din cauza unui excedent al capacitatii de
Ford Motor a anuntat joi ca va concedia 12.000 de angajati in Europa pana la finele lui 2020, aproape 20% din forta sa de munca la nivel regional, o restructurare semnificativa care reflecta
Peste 300 de oameni au participat sambata, 13 iulie, la Marsul masinilor eco, editia a 2-a si Marsul Bicicletelor si trotinetelor, evenimente care promoveaza transportul prietenos cu mediul.
Cea mai mare parte a exporturilor romanesti se indreapta catre tarile din Vestul Europei, Franta, Germania, Italia si Regatul Unit absorbind 57% din bunurile si serviciile catre Uniunea Europeana si
Franta trebuie sa-si protejeze propriile sale interese si locurile de munca oricare ar fi conditiile fuziunii dintre Renault si Fiat, chiar daca participatia detinuta de stat la Renault va fi automat