1.100 de angajati de la sectiile Presaj si Mecanica de la uzina Dacia din Mioveni intra in somaj tehnic in perioada 2-30 iunie, din cauza lipsei comenzilor. Compania declara ca activitatea este
Pandemia de coronavirus a cauzat o intrerupere fara precedent a comertului mondial, situatie care a afectat si importatorii si exportatorii romani. Acestia au trebuit sa infrunte lockdown-uri,
Economia romaneasca se indreapta spre un record istoric in materie de exporturi in 2019, acestea urmand sa depaseasca pragul de 70 de miliarde de euro, impulsionate de constructia de automobile si
Ai putea crede ca amortizoarele au fost inventate pentru a asigura un nivel al confortului ridicat in timpul condusului, mai ales daca acesta este realizat pe suprafete neregulate, asa cum ar putea
In prima jumatate a anului 2018, piata masinilor noi a atins cel mai bun nivel din ultimii noua ani, crescand cu 33%, conform unei analize Autovit.ro asupra datelor oferite de Directia Regim Permise
Presedintele Klaus Iohannis s-a declarat impresionat dupa vizita facuta joi la uzinele Dacia-Renault, spunand ca progresul fata de acum doi ani, cand a fost tot in vizita oficiala, este "vizibil,
Guvernul de la Paris vrea sa-i ajute pe producatorii auto si furnizorii de componente afectati de declinul vanzarilor de autovehicule diesel iar ministrul de Finante, Bruno Le Maire, a cerut
Toamna si-a intrat in drepturi, iar iarna ne bate deja la usa si odata cu ea temperaturile joase, iar fiecare iesire din casa se poate dovedi o aventura pe care multi si-ar dori sa o evite.
Producatorul auto Dacia, controlat de grupul francez Renault, a inregistrat anul trecut un profit net de 447,9 milioane lei (circa 100 milioane euro), in crestere cu 20,5% fata de anul precedent, pe
Tara noastra a fost in ultimii ani un adevarat magnet pentru investitori din zona pieselor auto, la fel ca majoritatea tarilor din Europa de Est, care face tot posibilul sa atraga investitori straini.
Piata auto se afla in revenire dupa ce criza economica mondiala i-a facut pe europeni, deci si pe romani, sa fie mai precauti cu achizitile de masini. Acum, ea s-a dezghetat, iar fiecare noua luna
Bilantul de la jumatatea anului a adus vesti bune pentru afacerile din zona auto-moto. Atat vanzarile de autovehicule si de motociclete au inregistrat cresteri, cat si cele de piese auto.
Tara noastra nu sta prea rau in ceea ce priveste vanzarile din industria auto. De altfel, cea mai mare companie din Romania este una auto, Dacia, care a devansat pentru al doilea an consecutiv
Industria auto a devenit in Romania cel mai important sector economic si contributor major la exporturile tarii. Paradoxal, criza economica a accentuat cresterea acestui sector in Romania, desi
Contractele cu uzina Dacia de la Mioveni le asigura furnizorilor localizati in judetul Arges o cifra de afaceri anuala de 800 de milioane de euro, reprezentand 40% din suma totala alocata de
De la 1 ianuarie 2014, Nicolas Maure va fi noul Director General al Dacia si Renault Romania, inlocuindu-l pe Jerome Olive, care va deveni Director Industrial al Renault pentru Regiunea Europa.
Primul autoturism produs sub marca Dacia iesea de pe liniile de fabricatie ale uzinei construite la Mioveni, in judetul Arges, in urma cu 45 de ani, pe 20 august 1968.
Statul roman a alocat pentru Programul Rabla de anul acesta 20.000 de vouchere, in valoare individuala de 6.500 de lei. Numarul tichetelor a scazut drastic, iar multe dintre persoanele care doresc
Germanii de la BMW ar putea deschide o fabrica in Romania, in Lugoj, sustine un consilier local. Potrivit acestuia, producatorii sunt interesati de o suprafata de 100 de hectare in zona, iar
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
Cei mai cunoscuti candidati din partea principalelor aliante politice, USL si ARD, detin mai multe terenuri, au conturi in banca de zeci de mii de euro, iar unii dintre ei au declarat ca au colectii
In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina
PSA Peugeot Citroen, cel mai mare producator francez de automobile, si-a pierdut locul in componenta indicelui bursier CAC 40 al celor mai mari companii listate din Franta, dupa scaderea actiunilor
Grupul Renault, proprietarul Dacia, va investi in acest an peste 250 de milioane de euro in Romania, printre proiecte numarandu-se o linie robotizata de prese de mare tonaj, dublarea capacitatii
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Dupa Maroc, Renault a decis sa investeasca intr-o fabrica magrebiana, de data aceasta in Algeria. Angajatii Dacia Pitesti nu mai au motive de temere, pentru ca, spre deosebire de fabrica din Tanger,
Dacia este "marca de cucerire" prin care Renault intra pe pietele emergente si pregateste lansarea autovehiculelor cu pret mai ridicat din gama grupului, a declarat, joi, seful producatorului auto
Germanii de la ARS Altmann, un grup specializat in transportul de automobile, vor investi in judetul Arges. In localitatea Leordeni va fi construit un terminal auto, pentru Dacia, Ford si pentru
Compania indiana Ruia Group a cumparat producatorul francez de garnituri de etansare auto Sealynx Automotive, prezent si in Romania, care livreaza piese catre Renault, Dacia si Peugeot-Citroen.In