Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
In weekendul reducerilor (15 - 17 noiembrie), romanii au cumparat si platit online de peste 245 de milioane de lei, in crestere cu 24% in comparatie cu 2018. Luand in considerare atat comenzile
PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
Valoarea totala a volumelor tranzactionate online a ajuns la 142,28 milioane de lei, mai mult cu peste 17% fata de anul trecut la aceeasi ora, cand s-au inregistrat aproximativ 120,83 milioane de lei
In weekendul reducerilor (16-18 noiembrie), romanii au facut cumparaturi online - incluzand aici atat comenzile platite online, cat si cele cu numerar la livrare - de peste 1 miliard de lei, conform
Romanii au cumparat, in primele 9 ore de Black Friday, produse in valoarea de 54,16 milioane, mai mult cu 43% fata de anul trecut cand s-au inregistrat tranzactii de 38 milioane, transmite
Interesul romanilor pentru Black Friday este cel mai mare in lume, ei fiind interesati mult mai mult de aceasta campanie de reduceri decat americanii, a declarat, vineri, Marius Costin, country
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
Vanzarile in domeniul retailului online au crescut cu 141% in perioada ianuarie-iulie 2013 fata de acelasi interval al anului trecut, uand in considerare valoarea totala a produselor comandate din
Piata de plati electronice din Romania va ajunge anul acesta la o valoare de aproximativ 260 milioane de euro, spre deosebire de cea din Polonia care este estimata la patru miliarde de euro, potrivit
Cea mai mare plata online din 2012 a fost de peste 8.000 de euro, pentru un pachet de servicii turistice. E un fapt, care demonstreaza ca afacerile online din Romania au inceput sa-si miste rotitele,
PayU a lansat o campanie pentru utilizatorii de carduri Visa, ce se va desfasura intre 1 - 31 august. In perioada acestei campanii, intitulata "Dezgheaza premiile", utilizatorii cardurilor Visa care
Comertul online din Romania la nivelul primelor trei luni ale anului a ajuns la 51,9 milioane de euro, potrivit celui mai mare procesoator de plati electronice din Romania, PayU.