Pandemia generata de COVID-19 a dus la cresterea numarului de angajati care lucreaza de acasa, dar si a digitalizarii, implicit si la o crestere a importantei acordate serviciilor pentru clienti.
Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, si-a anuntat joi intentia de a asambla doua modele low-cost (Logan si Duster) in Nigeria via un joint venture cu conglomeratul local Coscharis,
Atunci cand Warren Buffett te inspira pe drumul tau in afaceri, viitorul nu are cum sa fie altfel decat stralucitor. Este si cazul lui Cristian Logofatu, care in 2007 a pus bazele companiei Bittnett
Grupul auto german Volkswagen a dezvaluit in data de 18 decembrie, la un eveniment intern dedicat directorilor grupului, un concept al propriul sau vehicul cu pret scazut, modelul urmand sa fie
Volkswagen (VW) lucreaza la producerea a doua noi modele care vor fi disponibile doar in India, in incercarea de a recupera o parte din cota pierduta in ultimii trei ani pe piata indiana, estimata sa
Constructorul britanic de automobile de lux Jaguar Land Rover a anuntat luni ca o crestere a cererii de automobile de lux pe piete precum Brazilia, China, India si SUA a facut ca vanzarile sale ca
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Intel a extins echipa din Romania cu 35 de angajati, dupa ce a preluat la nivel mondial compania Kno, dezvoltator de software educational, care avea deschis un birou la Clu-Napoca.
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Piata auto din Rusia va inversa tendinta negativa actuala si va devansa Germania, devenind cea mai mare din Europa si a cincea din lume pana in 2020, potrivit unui studiu realizat de Boston
Vanzarile Dacia au crescut cu 16,5% in primul semestru, la 211.400 unitati, cu evolutii pozitive in toate regiunile, datorita succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy si Dokker si
Grupul auto francez Renault ar putea produce vehicule electrice in China printr-o societate mixta in valoare de 1,2 miliarde de dolari, pentru a-si majora vanzarile pe cea mai mare piata auto din
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
Constructorul auto francez Renault, care detine si marca Dacia, tinteste o cota mai mare din piata europeana si planuieste sa ajunga la acest rezultat cu ajutorul noilor modele lansate in acest an,
Mercedes-Benz colaboreaza cu compania britanica Silver Arrows Marine pentru constructia unei noi ambarcatiuni destinate transportului naval. Iahtul, numit Granturismo, are un concept total diferit.
Constructorul auto francez Peugeot Citroen vrea sa vanda o parte din actiunile Gefco catre Russian Railways, tranzactie estimata la 800 de milioane de euro.
Mercedes-Benz Romania a inaugurat la Oradea cel de-al 35-lea centru autorizat de vanzari si service din Romania. Valoarea investitiei s-a cifrat la 2,5 milioane de euro.
Grupul indian Tata Motors analizeaza posibilitatea construirii unei uzine in Arabia Saudita. La aceasta uzina ar urma sa fie asamblate marcile de automobile de lux Jaguar si Land Rover.
Tata Motors, cel mai mare producator auto din India, a anuntat un profit peste estimarile analistilor, datorita cererii pentru modelul Evoque, realizat de divizia Jaguar Land Rover.
Dupa Maroc, Renault a decis sa investeasca intr-o fabrica magrebiana, de data aceasta in Algeria. Angajatii Dacia Pitesti nu mai au motive de temere, pentru ca, spre deosebire de fabrica din Tanger,
Atunci cand Tata Motors a cumparat de la Ford marcile Jaguar si Land Rover, in 2008, pentru 2,5 mld. dolari, investitorii au celebrat prin vanzarea actiunilor detinute la cele doua companii. Dar cine
Grupul german Volkswagen nu a reusit sa gaseasca un succesor adevarat pentru Beetle, asa ca incearca sa atace piata masinilor ieftine, populare, cu gama de modele Up, ca parte a strategiei de a
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de
Toyota are planuri marete pentru viitor, dupa ce a fost afectata in acest an de dezastrul din Japonia si de inundatiile din Thailanda. Compania planuieste vanzari de 8.480.000 masini in 2012 si un
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Reprezentantii companiei Ferrari au anuntat, luni, ca 2011 ar putea fi unul din cei mai buni ani pentru constructorul italian de masini de lux, in ciuda declinului economic global.