Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
Flanco Retail a avut, in weekendul 21-23 noiembrie, vanzari totale de 98 de milioane de lei, reprezentand 200.000 de produse, compania depasind rezultatele din perioada similara a anului trecut cu
Flanco anticipeaza vanzari de 110 milioane lei (24,8 milioane euro) in perioada campaniei de reduceri Black Week, care se va desfasura in 21-23 noiembrie, cu 53% mai mult fata de evenimentul similar
Aproape cinci milioane de romani au rotunjit conturile retailerilor in "Vinerea Neagra" din acest an, sesiunea de shopping indicand un bilant provizoriu al vanzarilor de peste 300 de milioane de lei.
Rezultatele campaniei de reduceri Black Friday au inceput sa fie anuntate de principalii retaileri, vanzarile acestora apropiindu-se de 50 de milioane de euro.
Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza in perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, in crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a
In acest an, o parte din comercianti fura startul de Balck Friday si dau drumul la reduceri cu o saptamana mai devreme. Numarul magazinelor care isi anunta reducerile este in crestere, acestea
Multe magazine din Romania incep reducerile de Black Friday inaintea evenimentului, "furand" startul in incercarea de a atrage cati mai multi cumparatori. Dupa ce Black Friday a devenit tot mai
Magazinele online din platforma 2Parale, cea mai mare retea de marekting afiliat din Romania, au avut vanzari record in luna decembrie, in valoare de 4,77 milioane de lei.
Retailerii de electronice si electrocasnice din Romania au reusit sa-si depaseasca cele mai optimiste asteptari, dupa ce magazinele lor au fost luate cu asalt de sute de mii de vizitatori, iar
Black Friday 2012 a generat vanzari peste asteptari pentru unii retaileri, in timp ce pentru altii a insemnat blocarea site-urilor. Principalele site-uri de profil de pe piata, altex.ro, domo.ro,
Cresterea exponentiala a vanzarilor de Black Friday din acest an arata ca aceasta zi se va constitui intr-un instrument de marketing de succes in Romania si pe viitor.
Black Friday 2012, cea mai asteptata zi din an de reduceri, a generat vanzari chiar si de 30 de ori mai mari decat in mod normal, pentru comercianti. Cea mai mare campanie de marketing din an,
Lantul de retail electro-IT Flanco anunta lansarea campaniei Black Week, desfasurata in perioada 22-27 martie 2012, ce va oferi, in toata reteaua de magazine din tara, reduceri de pana la 50% la
Suma cheltuita la nivel global pe produse IT va depasi 1 trilion de dolari in 2012, chiar daca rata de crestere a domeniului va fi mai mica decat anul trecut, a anuntat Asociatia Consumatorilor de
"Microbul" Vinerea Neagra a patruns si in Romania. Flanco a anuntat suma vanzarilor inregistrate pana duminica la ora 15, si anume 30 de milioane de lei, conform estimarilor companiei. Comparativ,