Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

CES 2013: Panasonic lanseaza televizorul care ofera continut in functie de figura utilizatorului

CES 2013: Panasonic lanseaza televizorul care ofera continut in functie de figura utilizatorului


Panasonic, unul dintre cei mai mari producatori de televizoare din lume, a anuntat o tehnologie inedita, in cadrul Consumer Electronic Show (CES) 2013, potrivit careia televizorul ofera continut personalizat, in functie de cine se uita la televizor, pe baza unei tehnologii de recunoastere faciala.

Tehnologia anuntata de Panasonic se numeste "My Home Screen" si permite utilizatorului personalizarea continutului dorit, fie ca este vorba de show-uri TV sau continut de pe Internet - totul intr-un singur ecran. Tot acest continut este pus intr-un singur loc, astfel incat privitorul nu trebuie sa caute ceea ce-l intereseaza in mod separat, potrivit blogului Bits, al publicatiei New York Times.

Fiecare membru al familiei isi poate personaliza ecranul televizorului, care va furniza imaginile dorite in functie de cine se uita la ecran.

Panasonic nu este singura companie care incearca asa ceva. Samsung introduce aparate similare, care incorporeaza si retelele sociale.

Televizoarele Panasonic vor avea, de asemenea, si un mod simplificat de a reda continutul primit de la telefoane mobile si tablete, care va putea fi trimis catre ecran cu o simpla miscare. Pe ecranul televizorului, imaginile vor putea fi editate cu un pix special si retrimise inapoi pe dispozitivele mobile.

Per total, Panasonic va introducep e piata 32 de modele noi de televizoare, 16 de tip plasma si 16 de tip LCD.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2721 ori