Vanzarile Coca-Cola HBC in Romania au crescut cu peste 10% in primul trimestru

Joi, 10 Mai 2007, ora 12:54
878 citiri

Vanzarile Coca-Cola HBC in Romania si Bulgaria au crescut cu peste 10% in primele 3 luni ale lui 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a cererii ridicate si a extinderii gamei de produse, potrivit raportului financiar al grupului.

Divizia pentru piete emergente a grupului, care reuneste operatiunile din Armenia, Belarus, Bosnia si Herzegovina, Bulgaria, Macedonia, Moldova, Muntenegru, Nigeria, Romania, Rusia, Serbia si Ucraina, a avut o contributie de 18 milioane de euro la profitul operational al grupului, cu 20% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cresterea volumului si stabilirea selectiva a preturilor au permis mentinerea la un nivel stabil a profitului brut si a marjelor operationale ale diviziei, comparativ cu anul trecut. Operatiunile din Rusia, Romania, Bulgaria si Serbia au avut o contributia importanta la imbunatatirea profitabilitatii, se arata in raport.

Volumul vanzarilor diviziei pentru piete emergente a crescut in primul trimestru cu 21%, la 184 de milioane de navete, de la 151,7 milioane de navete, in aceeasi perioada a anului trecut. Profitul operational a urcat cu 29%, la 18 milioane de euro, de la 13,9 milioane de euro in urma cu un an, in timp ce vanzarile au crescut la 471,2 milioane de euro, de la 379,1 milioane de euro.

Coca-Cola HBC a realizat in perioada mentionata vanzari in valoare de 1,255 miliarde de euro, cu 18% mai mult fata de primele trei luni ale anului trecut, iar profitul operational a avansat cu 95%, la 60,2 milioane de euro, de la 30,8 milioane de euro.

<b>Bloombiz</b>

(Sursa: <a href=http://www.mediafax.ro/ target=_blank>Mediafax</a>)