Brands & Communities te invata in acest an cum sa creezi ambasadori de brand

Luni, 28 Aprilie 2014, ora 16:24
1577 citiri
Brands & Communities te invata in acest an cum sa creezi ambasadori de brand

Solutiile practice de transformare a grupurilor de consumatori sau angajati in ambasadori de brand care sustin interesele de business ale companiei sunt prezentate la a treia editie a evenimentului Brands & Communities, organizat de Smark, pe 7 si 8 mai.

Pornind de la tema "from groups to gropies", 25 dintre cei mai buni speakeri si traineri romani vor oferi inspiratie si know-how antreprenorilor, directorilor de HR si profesionistilor din marketing si comunicare pentru a atinge potentialul maxim al comunitatilor din jurul brandului.

Care sunt temele abordate

Startul evenimentului este dat de o radiografie a comportamentului membrilor unei comunitati realizata de Vintila Mihailescu (SNSPA). Afinitatea romanilor peste miscare este dezbatuta apoi de Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting) care discuta despre modalitatile prin care brandurile pot atinge comunitati prin sport. Primul panel este incheiat de Semida Duriga si Dana Pascu (Publicis Groupe) care vor dezbate tema transhumantei comunitatilor.

Ziua continua cu o discutie despre comunitatile interne de angajati. Astfel, Andrei Ion (SHL Romania) si Dan Petre (D&D Research) vor povesti despre momentele cheie pentru un angajat intr-o companie, leadership si managementul talentelor in industriile creative, iar Dan Burlacu (Ascendis) va analiza principalele greseli pe care companiile din perspectiva programelor de comunicare internasi modalitatile practice prin care grupul de angajati poate fi transformat intr-o comunitate.

Cel de-al treilea panel aprofundeaza tema comunitatilor externe brandului, offline. Cu o serie de modalitati de activare a comunitatilor offline va veni Valentin Suciu (Jazz Communication), iar cu learnings despre comunitatile pe care le gestioneaza vor veni Claudia Chirilescu (Spoon Media) si Mihai Gurei (Intro), Cristina Gavrila (Impact Hub Bucharest) si Dragos Roua (Open Connect).

Workshop-ul sustinut Claudia Chirilescu si Cristi Ursea (Spoon Media), dar si de Alexandru Badut (Grapefruit) va incheia prima zi. Ei vor discuta despre aplicabilitatile wearable technologies in managementul comunitatilor si despre modul in care informatia oferita de aceasta tehnologie poate fi colectata, servind astfel intereselor de business ale brandurilor.

Tacticile de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor reprezinta tema primului panel din cea de-a doua zi a evenimentului, atunci cand Matei Psatta (iLeo) si Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) vor dezbate modalitatile prin care un "Like" poate duce brandul mai aproape de o vanzare, dar si despre filtrele care pot feri brandul de concursomani. Lacramioara Loghin (Exact Cercetare si Consultanta) si Stefan Andrei (Exact Cercetare si Consultanta) vor analiza apoi continutul publicat de brandurile din diferite categorii pe Facebook si modul in care publicul feminin si cel masculin reactioneaza la el.

Cu best practices despre crearea unor comunitati vin Daniel Dobrin si Luciana Duma (McCann Erickson Romania) pornind de la strategia Mega Image de implicare in comunitati, dar si Raluca Kisescu (Avon Romania), care va arata cum a reusit Avon sa construiasca o comunitate in scop de CSR, pornind de la reprezentantii brandului.

Conferinta este incheiata de pitch-ul plannerilor care vor oferi solutii de creare si dezvoltare a comunitatilor Neumarkt si Happy Tour, avand ca scop cresterea volumului vanzarilor celor doua branduri. Printre speakerii invitati se numara Deniz Coaca (Friends Advertising) si Diana Caracota (Propaganda).

Conferinta ofera astfel atat solutii de amplificare a interactiunii comunitatilor, dar si exemple de comunitati non-branded cu care brandurile se pot asocia.

Mai multe informatii despre program si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Google a anunțat lansarea unei noi aplicații de productivitate. Ce funcții oferă
Google a anunțat lansarea unei noi aplicații de productivitate. Ce funcții oferă
Google a anunțat lansarea unei noi aplicații de productivitate, Google Vids, concepută pentru a optimiza crearea prezentărilor animate în mediul corporate. Aceasta a fost prezentată în...
Elon Musk vrea să taxeze noii utilizatori X pentru a fi sigur că nu sunt boți. Cât trebuie plătit pentru a posta pe fostul Twitter
Elon Musk vrea să taxeze noii utilizatori X pentru a fi sigur că nu sunt boți. Cât trebuie plătit pentru a posta pe fostul Twitter
Proprietarul platformei de socializare X, Elon Musk, a decis să impună o taxă utilizatorilor noi ai serviciului. Scopul este de a se asigură că nu sunt boți. Fostul Twitter a impus deja o...
#Brands Communities, #eveniment Smark , #Angajati