Firmele utilizeaza in desfasurarea activitatii lor o serie de informatii, care daca ar fi dezvaluite le-ar putea produce prejudicii pe termen scurt, mediu si lung.
Astfel ca protejarea informatiilor confidentiale este esentiala, mai ales atunci cand acestea sunt utilizate si de salariati pentru indeplinirea atributiilor mentionate in fisele de post. In cele ce urmeaza vom analiza modalitatile in care angajatorii pot proteja confidentialitatea informatiilor.
Pe langa elementele esentiale pe care contractul individual trebuie sa le cuprinda, mentionate la art.17, alin.3 din Legea nr.53/2003 privind Codul muncii, mai pot fi introduse si alte clauze specifice care pot fi negociate intre parti.
Intre aceste clauze specifice, art.20, alin.2, lit.c din Codul muncii mentioneaza si clauza de confidentialitate, care este detaliata la art. 26 din acelasi Cod.
Citeste mai multe despre Clauza versus contractul de confidentialitate. Ce sa alegi ca sa-ti protejezi informatiile din firma pe AvocatNet.ro