Cum fidelizezi consumatorii si angajatii indiferenti in comunitati de brand

Joi, 03 Aprilie 2014, ora 17:59
1852 citiri
Cum fidelizezi consumatorii si angajatii indiferenti in comunitati de brand

25 dintre cei mai buni speakeri vor oferi solutii practice de transformare a grupurilor interne, de angajati si colaboratori, dar si externe, de consumatori si cumparatori, in comunitati de brand relevante pentru obiectivele de business.

"From groups to groupies" este tema celei de-a treia editii a evenimentului Brands & Communities organizat de SMARK KnowHow pe 7 si 8 mai.

Dintre speakerii confirmati fac parteRaluca Kisescu (AVON), Adrian Telespan (Scriitor, Cimitirul), Alexandru Eftinoiu (MARKS Digital), Semida Duriga (Publicis Groupe), Dana Pascu (Publicis Groupe), Vintila Mihailescu (SNSPA) si Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting).

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul segmentului de conferinta sunt:

ABC-ul comunitatilor: Perspectiva din interior

Inside Story: De la simpli angajati la o comunitate de brand ambassadors

Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate

Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor

Best Practice: Crearea celor mai active comunitati si afilierea grupurilor non-branded

Planners' Pitch: Cea mai eficace strategie de fidelizare a comunitatilor de pe Facebook

Prima zi a evenimentului, miercuri,7 mai, acopera tema comunitatilor interne, dar si pe cea a comunitatilor externe, offline. In prima parte a zilei temele vor viza intelegerea mecanismelor care pun in miscare grupurile si comunitatile din perspectiva sociologica, dar si de research.

Conferinta va continua cu o discutie despre importanta culturii organizationale, nevoile angajatilor si modul in care companiile le pot acoperi pentru a-i transforma intr-o comunitate de brand ambassadors. Ziua se va incheia prin abordarea temei comunitatilor offline, pornind de la cateva exemple de best practice de la branduri care au reusit sa coaguleze in jurul lor comunitati.

Joi,8 mai, incepe cu o discutie despre acele trasaturi ale comunitatilor online care pot fi capitalizate si modalitatile prin care grupul de consumatori poate fi transformat intr-o comunitate degroupies. Ulterior vor fi prezentate studii de caz ale celor mai bine dezvoltate comunitati de brand din ultimul an si o serie de planneri romani vor propune strategii de activare a unei comunitati pe Facebook.

De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
Signal, considerată una dintre cele mai sigure aplicații de mesagerie, anunță noi funcții de confidențialitate
Signal, considerată una dintre cele mai sigure aplicații de mesagerie, anunță noi funcții de confidențialitate
Signal, aplicația de mesagerie cunoscută pentru protecția datelor utilizatorilor, anunță introducerea unor noi funcționalități care vor spori confidențialitatea utilizatorilor, în special...
#obiective business, #angajati companii , #Angajati