25 dintre cei mai buni speakeri vor oferi solutii practice de transformare a grupurilor interne, de angajati si colaboratori, dar si externe, de consumatori si cumparatori, in comunitati de brand relevante pentru obiectivele de business.
"From groups to groupies" este tema celei de-a treia editii a evenimentului Brands & Communities organizat de SMARK KnowHow pe 7 si 8 mai.
Dintre speakerii confirmati fac parteRaluca Kisescu (AVON), Adrian Telespan (Scriitor, Cimitirul), Alexandru Eftinoiu (MARKS Digital), Semida Duriga (Publicis Groupe), Dana Pascu (Publicis Groupe), Vintila Mihailescu (SNSPA) si Cosmin Nae (Quantix Marketing Consulting).
Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul segmentului de conferinta sunt:
ABC-ul comunitatilor: Perspectiva din interior
Inside Story: De la simpli angajati la o comunitate de brand ambassadors
Comunitati offline: Activari de brand care reunesc consumatorii intr-o comunitate
Tactici de integrare a brandului in activitatea online a comunitatilor
Best Practice: Crearea celor mai active comunitati si afilierea grupurilor non-branded
Planners' Pitch: Cea mai eficace strategie de fidelizare a comunitatilor de pe Facebook
Prima zi a evenimentului, miercuri,7 mai, acopera tema comunitatilor interne, dar si pe cea a comunitatilor externe, offline. In prima parte a zilei temele vor viza intelegerea mecanismelor care pun in miscare grupurile si comunitatile din perspectiva sociologica, dar si de research.
Conferinta va continua cu o discutie despre importanta culturii organizationale, nevoile angajatilor si modul in care companiile le pot acoperi pentru a-i transforma intr-o comunitate de brand ambassadors. Ziua se va incheia prin abordarea temei comunitatilor offline, pornind de la cateva exemple de best practice de la branduri care au reusit sa coaguleze in jurul lor comunitati.
Joi,8 mai, incepe cu o discutie despre acele trasaturi ale comunitatilor online care pot fi capitalizate si modalitatile prin care grupul de consumatori poate fi transformat intr-o comunitate degroupies. Ulterior vor fi prezentate studii de caz ale celor mai bine dezvoltate comunitati de brand din ultimul an si o serie de planneri romani vor propune strategii de activare a unei comunitati pe Facebook.