PepsiCo intentioneaza sa desfiinteze 8.700 de locuri de munca la nivel mondial, respectiv 3% din totalul angajatilor, si sa majoreze cheltuielile de marketing cu pana la 600 de milioane de dolari, pentru imbunatatirea profitabilitatii.
Cresterea cheltuielilor se va concentra in mod special pe regiunea Americii de Nord, transmite Bloomberg.
PepsiCo a obtinut in ultimul trimestru din 2011 un profit net de 1,47 miliarde de dolari, in crestere cu 3% de la 1,37 miliarde de dolari in urma cu un an.
Veniturile au avansat cu 11%, de la 18,15 miliarde dolari la 20,15 miliarde de dolari.
Pe ansamblul anului trecut, PepsiCo si-a majorat profitul net cu 2%, la 6,46 miliarde de dolari, iar veniturile cu 15%, la 66,5 miliarde de dolari.
Directorul general, Indra Nooyi, vrea sa mareasca vanzarile de bauturi racoritoare in Statele Unite si sa recastige cota de piata de la Coca-Cola.