Allianz a obtinut rezultate pozitive in anul 2014. Pentru prima data, veniturile au depasit pragul de 120 de miliarde de euro.
Pe baza cifrelor preliminare, veniturile totale ale grupului au crescut cu 10,4 procente, pana la valoarea de 122,25 miliarde de euro (anul anterior: 110,77 miliarde).
In aceeasi perioada, numarul de clienti ai Grupului Allianz a crescut cu 2 milioane, ajungand astfel la 85 de milioane de clienti, se arata intr-un comunicat remis Business24.
Profitul operational a crescut cu 3,3 procente, pana la 10,40 miliarde de euro (10,7 miliarde de euro in anul anterior).
Pe segmentul asigurarilor generale, nivelul primelor brute subscrise a crescut cu 3,7 procente, ajungand la 48,32 miliarde de euro in anul 2014 (de la 46,58 miliarde anul anterior).
Profitul operational pe segmentul asigurarilor generale a crescut cu 2,2 procente, ajungand la 5,38 miliarde de euro (de la 5,27 miliarde de euro), cresterea fiind determinata in principal de un rezultat bun al subscrierii.
Rata combinata nu s-a modificat, ramanand la 94,3 procente.
Pe segmentul asigurarilor de viata, primele anualizate au crescut in anul 2014 cu 18,6 procente, pana la 67,33 (de la 56,78) miliarde de euro.
Profitul operational pe segmentul asigurarilor de viata si sanatate a crescut cu 22,8 procente, atingand valoarea de 3,33 (de la 2,71) miliarde de euro.
D.R.