Vanzarile brandului de lux Hermes au crescut cu 21,9% in prima jumatate a acestui an, ajungand la 1,59 miliarde de euro, cea mai buna evolutie fiind inregistrata pe piata din China.
Oficialii Hermes isi mentin tinta anuala de crestere a vanzarilor de 10%, dupa ce anul trecut aceasta cifra a atins nivelul record de 18,3%, potrivit CPP-Luxury.com.
Vanzarile Hermes nu dau semne de incetinire in China sau in Statele Unite ale Americii, a spus directorul executiv al companiei, Patrick Thomas, adaugand ca nu se asteapta ca a doua jumatate a anului sa fie marcata de evolutii spectaculoase pe acest segment, data fiind situatia economica globala.
Brandurile europene de lux mizeaza pe piata din China.
Patrich Thomas a solicitat o abordare precauta a pietei, pe fondul variatiilor cursului bancar, al pretului ridicat al materialelor si a impactului bigetului suplimentar pentru 2012, care va costa destul de mult compania.