Domeniile care prezinta cel mai mare potential de dezvoltare in urmatorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking si retailerii online, spun specialistii din industrie, care mentioneaza, de asemenea, tendinta "multichannel".
"O tendinta importanta identificata de companie in randul industriei este si abordarea multichannel, prin care companiile de call center vin in intampinarea consumatorilor prin crearea unei experiente unitare pe toate canalele de comunicare aflate la dispozitia acestora", explica reprezentantii Blue Point Call Center, companie romaneasca de servicii call center, care a inregistrat o crestere de 68% a cifrei de afaceri in primele 8 luni ale anului 2015.
Blue Point a inregistrat o cifra de afaceri de 6,3 milioane de lei pentru primele 8 luni ale anului 2015, in conditii de profitabilitate. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitari de servicii call center in perioada ianuarie-august 2015 au fost telecom, banking si pharma.
Primele 8 luni ale anului 2015 au adus pentru companie si o crestere cu 60% a numarului de angajati fata de perioada similara a anului 2014. In prezent, Blue Point are o echipa formata din 210 persoane.
Ca urmare a strategiei de dezvoltare si extindere a companiei, Blue Point s-a mutat intr-un sediu nou aflat in sudul capitalei, pe Soseaua Oltenitei.
Investitia, de ordinul zecilor de mii de euro, a fost sustinuta din profitul companiei si din fondurile proprii ale asociatilor. Noul sediu are o suprafata de 1.500 de mp.
"In toti cei 8 ani de activitate, am reusit sa mentinem un ritm de crestere sustinut si sanatos. Primele 8 luni ale anului 2015 au fost foarte bune pentru noi, mai ales in conditiile in care Blue Point se numara printre putinele companii 100% romanesti care activeaza pe piata serviciilor de call center de la noi.
Ne bucuram ca echipa noastra este parte din aceasta evolutie si avem incredere ca intreg anul 2015 ne va aduce rezultate deosebit de bune", a declarat Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.
Pentru anul 2015, compania estimeaza o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri, cu o rata a profitului care va atinge pragul de 20%.