CarmOlimp, producatorul si distribuitorul de carne ambalata, a inregistrat in prima jumatate a anului afaceri de 14 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada anterioara.
In pofida evolutiei pietei, compania tinteste atingerea unei marje de profit superioare celei din 2011. Previziunile au la baza noua strategie a companiei de a se extinde puternic pe segmentul mezelurilor produse in unitatea proprie, desi seceta din ultimele luni a afectat grav procesatorii de carne din Romania, care trebuie sa suporte cresteri ale preturilor la cereale.
"Cei mai multi procesatori vor suporta din banii proprii aceste cresteri de preturi, care in mod normal ar trebui sa fie transferate in pretul final al produsului. Scaderea consumului nu va permite cresterea preturilor de vanzare a carnii de porc, astfel ca procesatorii vor fi nevoiti sa taie din marja de profit", se arata intr-un comunicat de presa.
Directorul General al CarmOlimp, Valentin Soneriu a precizat ca seceta va avea un impact minim la nivelul companiei intrucat activitatea CarmOlimp acopera intregul flux de fabricatie, avand in dotare atat terenurile agricole, fermele si fabricile de procesare, cat si lantul de distributie a produselor.
"Cu siguranta procesatorii care sunt dependenti de achizitiile de cereale vor fi afectati grav", a spus Soneriu.
CarmOlimp a inregistrat in prima jumatate a anului afaceri de 14 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada anterioara si isi mentine previziunile privind atingerea in 2012 a nivelului de 30 milioane de euro.
CarmOlimp estimeaza o crestere de 20% a cifrei de afaceri in acest an
CarmOlimp este cel mai mare producator si distribuitor de carne ambalata in atmosfera protectoare la gramaj fix din tara. In prezent, compania opereaza un numar de 50 magazine proprii si peste 60 de unitati in sistem franciza.