Ana Pan a realizat o cifra de afaceri de patru milioane de euro, in primele noua luni ale anului 2009, si intentioneaza sa isi extinda reteaua de franciza in Bucuresti, se arata intr-un comunicat transmis vineri de companie agentiei NewsIn.
"Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizeaza parteneri de afaceri in franciza, pe baza concepului "3 in 1" - cofetarie, patiserie, paine, care sa se alinieze la standardele impuse in ceea ce priveste produsele si serviciile oferite si sa sustina brand-ul dezvoltat pana in prezent de catre francizor.
In urmatoarea perioada, Ana Pan isi propune sa extinda reteaua de franciza in Bucuresti si in orasele cu o populatie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanta de 100-120 kilometri in jurul Capitalei", se arata in comunicat.
In ultimii ani s-a remarcat orientarea populatiei catre alimentatia sanatoasa, iar aceasta tendinta s-a materializat prin descresterea cererii de produse de paine ambalate si a cozonacilor din import, cu durata mare de valabilitate, mentioneaza comunicatul. Pentru Sarbatorile de Iarna din acest an, Ana Pan pune in vanzare 22 de produse.