Coca-Cola continua sa inregistreze venituri in crestere in intreaga lume, iar strategia de dezvoltare include si productia unor tipuri de bauturi in recipiente mici care ar putea mari profiturile si ar tine sub control costurile materiei prime.
Oficialii Coca-Cola anunta cresteri mari ale profitului, datorate in special pietelor emergente, precum Rusia, India, Orientul Mijlociu sau Africa. Pe aceste piete, veniturile au crescut cu 9%, in timp ce in America de Nord cresterea a fost de numai 2%, potrivit Associated Press.
Cu toate acestea, oficialii companiei considera ca piata din America de Nord va creste mai mult in viitor, in ciuda competitiei din segmentul bauturilor.
Veniturile totale ale companiei s-au ridicat la 11,14 miliarde de dolari la sfarsitul lunii martie, ceea ce reprezinta o crestere de 6%, comparativ cu aceeasi perioada din 2011. Analistii se asteapta la venituri de 10,52 miliarde de dolari pentru ultima parte a acestui an.
Coca-Cola a tinut sub control costurile in cazul materiei primei in ultimii ani lansand bauturi in recipiente mici, ceea ce a dus si la majorarea profitului. Consumatorii prefera acest tip de bauturi pentru a reduce consumul de zahar. In plus, Coca-Cola nu a majorat preturile produselor sale.
Coca-Cola aplica si un program de reducere a costurilor, care, la finalizare, va genera economii anuale de 650 milioane de dolari pana in 2015.