PepsiCo isi creste cota de produse sanatoase din portofoliu

Marti, 18 Octombrie 2011, ora 09:13
1550 citiri
PepsiCo isi creste cota de produse sanatoase din portofoliu
Indra Nooyi, directorul executiv al PepsiCo/ Sursa: Reuters

PepsiCo Inc urmareste ca in 10 ani, 30% din portofoliu sa fie reprezentat de produse sanatoase, intrucat compania isi extinde gama de produse de suc, lactate si cereale, potrivit Reuters.

"Chiar acum, produsele sanatoase reprezinta circa 22 % din portofoliu. In 10 ani, procentul s-ar putea ridica la 27 sau 30. Dar si cealalta categorie de produse este in crestere", a declarat Indra Nooyi, directorul executiv PepsiCo.

PepsiCo, cunoscuta pentru marcile sale emblematice de cola si snacks-uri Frito-Lay, s-a orientat catre produse sanatoase pentru a profita de piata cu crestere rapida a alimentelor sanatoase.

Luna trecuta, PepsiCo a finalizat achizitia companiei Wimm-Bill-Dann, devenind astfel cea mai importanta firma de baututuri si alimente din Rusia.

PepsiCo urmareste si crearea unui parteneriat cu o companie de lactate din Germania pentru a lansa un brand de iaurt in Statele Unite ale Americii.

PepsiCo are ca scop dublarea vanzarilor din produse sanatoare, la 30 miliarde dolari pana in 2020.

Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
China abandonează Rusia: Se salvează de frica SUA, după ce a primit o lovitură majoră
Cele două națiuni, China și Rusia și-au întărit alianța, iar Xi Jinping și Vladimir Putin au făcut schimb de vizite în capitalele lor în ultimul an pentru a-și reitera angajamentul...
#pepsi produse sanatoase , #Cifra de afaceri