Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) pune la dispozitia asiguratilor linia telefonica de tip telverde -Dialog CSA, prin intermediul careia vor beneficia de asistenta in vederea formularii unei petitii pentru solutionarea pe cale amiabila a problemelor care intervin in relatia cu asiguratorii
Astfel, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila, ceea ce va conduce la o solutionare intr-un timp mai redus a dificultatilor intampinate.
"Referitor la modalitatea de solutionare a petitiilor adresate CSA, petitionarul va primi un raspuns in scris, in temenul prevazut de legislatia in vigoare. Informatiile privind deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de catre societatile de asigurare", se arata in comunicat.
Dialog CSA permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila.
CSA precizeaza ca noul serviciu telefonic functioneaza in zilele lucratoare, de luni pana joi, intre orele 9.00 si 16.30, iar vineri intre orele 9.00 - 14.00.