Sephora mizeaza pe mediul online

Luni, 09 Aprilie 2012, ora 11:01
2219 citiri
Sephora mizeaza pe mediul online

Retailerul de cosmetice Sephora a relansat site-ul companiei intr-o versiune imbunatatita, din dorinta de a-si reface imaginea in mediul virtual, acest domeniu nefiind fructificat la valoarea sa reala pana acum.

Pe langa site-ul care are functii noi, au fost lansate si versiuni imbunatatite ale aplicatiilor mobile si iOS, dar si o integrare oficiala in cea mai in voga platforma sociala - Pinterest, clientii putand sa adauge pe profilele proprii imagini cu brandurile si produsele companiei, scrie TechCrunch.

De asemenea, compania promite sa integreze iPad-uri in peste 100 din magazinele sale in urmatorul an.

Julie Bornstein, vice presedinte pe segmentul digital la Sephora, a declarat ca e cea mai mare schimbare in abordarea companiei fata de mediul online de la lansarea sa in 1999.

Magazinele Sephora se gasesc in Romania inca din 2006.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Samsung se află în plin proces de dezvoltare a unui nou chipset: Exynos 2500
Samsung se află în plin proces de dezvoltare a unui nou chipset: Exynos 2500
Samsung se află în plin proces de dezvoltare a unui nou chipset, Exynos 2500, care promite să fie o versiune îmbunătățită a modelului actual, Exynos 2400. Noul procesor este proiectat...
Huawei a lansat oficial noua sa serie de telefoane, Huawei Pura 70. La ce prețuri sunt oferite dispozitivele
Huawei a lansat oficial noua sa serie de telefoane, Huawei Pura 70. La ce prețuri sunt oferite dispozitivele
Huawei a lansat oficial în China noua sa serie de telefoane, Huawei Pura 70, care include modelele Pura 70, Pura 70 Pro, Pura 70 Pro+ și Pura 70 Ultra. Lansarea coincide cu aniversarea a 12...
#relansare site Sephora, #Sephora internet, #Sephora strategie online , #Companii cosmetice